Mummu´s Kalas!

 



Idag var vi på Mummus kalas och hon bjöd på en massa gott!
-Tårta, bullar, kakor... Mmmm va gott!

 
Nukkes egna speciella present till "Munnu"- En PÅSE PUSSAR!



Barnen äter tårta (ser ju ut som ett barnkalas) Hihiii



Fellu, Nukke & Bessa Enkeli



Mummu skär tårta



Nukke, Bessa Enkeli & Emma



Min käre bror Stefan fick "Den berömda blicken" från vår Bessa Enkeli



En trött Bessa vill gosa med napp och snuttis



 Bebisarna bråkade med varandra i magen, både Karo & Stefan kände hur dem sparkades

Idag har varit en ganska jobbig dag med magen annars... Redan från imorse kände jag att det tryckte till ordentligt nere i magen. jag blev lite nervös att bebisarna tänkte kika ut redan... Så har det fortsatt hela dagen, men  det har försvunnit när jag lagt mig ner. Jaja- oroa er inte- JAG TAR DET LUNGT!
Jag vill ju inte att dem ska födas såhär tidigt!


Vill även passa på att GRATTA JARMO som fyller 51 år idag!!!
GRATTIS!!!
 


Kommentarer
Postat av: Linda och Melli

Hej gumman

Kul att höra att ni haft det trevligt, fast troddeinget annat heller;)

Så dom bråkar redan nu med dig?! Jag vet att du tar det lugnt, men tänk på att ta det dubbelt så lungt!!!;)

Va hos ögonläkaren idag.inga problem därinte, så skönt!!! Hjärnröntgen på fredag,håll yummar och tår att det går bra:/

puss på valfritt ställe;) från Linda och Melina

2010-02-25 @ 00:52:51
Postat av: Satu

Sweetie- Jag håller alla tummar och tår, det ska gå superbra ska du se! Skönt att ögonen är OK. Har du fortfarande ont??

Pusu Beso!

2010-02-25 @ 10:56:41
Postat av: Erica

Du måste ta det lugnt vännen! Tänker på dig. Kramar

2010-02-25 @ 13:37:24
URL: http://lillaica.blogg.se/
Postat av: Linda

Hey cutie

jo har fortfarande ont...1½ vecka numed konstanmt värk..börjar bli rätt slut faktiskt! Tycker synd om lilla melina som inte får utlopp för sin leklust, men jag hoppas att snart vara frisk igen!

Hur är allr med er??

beso

2010-02-25 @ 23:42:16
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback