Happy Valentines Day!

 Idag är det Alla hjärtansdag!
(I Finland heter det "Vännernas Dag")



Vi åt lunch med Mummu och Puua hos Greken i Handen, och på eftermiddan efter vår"skönhets sömn" (Det behöver jag verkligen!!!) åkte jag med Andres till Tumba för att lämna något till hans vän. Mummu och Puua tog emot Nukke och Bessa med öppna armar som vanligt. Alltid är dem välkomna där, och dom trivs som fiskar i vattnet! När vi åkte från Tumba så bestämde vi oss för att stanna till i en pizzeria i Huddinge och ta med oss mat till Mummu och Puua och tjejerna, och där satt vi ett bra tag och väntade. Vi trodde nästan att vi var med i Blåsningen, eftersom en tjej hade problem med en beställning som hennes kompisar gjort...
Men till slut fick vi med vår mat och skyndade oss hem till mina föräldrar.
Där satt de TRE busungarna (alltså PUUA, Nukke & Bessa) vid datorn och tittade på Rölli.
Puuas händer var helt nerklottrade med en grön tuchpenna, och han förklarade att han och Nicole inte hittade något papper att rita, så hon fick rita på hans händer... och på deras bord.
 
Det var roligt att åka iväg med Andres själv. Fast det kändes som att vi hade glömt "något" eller rättare sagt- NÅGRA hemma. Men vi fick äntligen sitta i lugn och ro i bilen och bara prata och ägna oss åt varandra.
Det är så mycket annat man har i tankarna när tjejerna är med. Nukke är en papegoja, så det är mest henne man får lyssna på när vi åker nånstans. Nu var det bara min Kärlek och jag.


HOPPAS ATT NI ALLA HAR HAFT EN UNDERBAR ALLA HJÄRTANSDAG MED ERA NÄRA OCH KÄRA!

Till Alla Vänner- HYVÄÄ YSTÄVÄN PÄIVÄÄ!


KIITOS TAAS JÄLLEEN AVUSTA, MUNNU JA PUUA!
RAKASTAN!
 


Kommentarer
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback