FREDAGS MYYYYS!

Hej!

Nu är klockan alldeles för mycket igen... att jag aldrig lär mig att lägga mig liiite tidigare så jag orkar gå upp till tjejerna när dom vaknar under natten, och tidiga morgnar....

Vi har haft "Fredags Mys" här hemma ikväll. Vi åkte till ICA- Kvantum i Kungens Kurva och köpte en massa gott och så hyrde vi några filmer

Idag efter vår vanliga middagslur åkte vi till Huddinge och åt pasta:






Därifrån åkte vi vidare till Abuelo & Abuela.
Oscars hund har fått 6 st hundvalpar, jätte söta och bara 4 dagar gamla!



LAS MONAS JUNTAS:




VA!? Har hon feber?? Vem sitter hon hos? Och utan att vi hör "MAMMALLE"  Hihihi

Nukke med "Dando" Fernando :)







Nä nu måste jag lägga mig! Snart är det dags att gå upp ju!

NATTI, NATTI!

Pusu beso!




P.S Mummu, Onko se imuri alkanut vielä siivomaan??
Hihii....


Kommentarer
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback