FEST HOS PETER!

Igårkväll var Andres och Puua och spelade någon stor pokerturnering i VH. Där rök den festen, tänkte jag.
Men Andres kom hem vid 23-tiden, och Puua var med honom. En aning full, men han var med i allafall
Puua ville gärna gå och hämta upp våra sovande Prinsessor, men jag hindrade honom... då hade dem aldrig somnat om igen!
Vi gjorde oss i ordning och åkte till Peters hus. WoW- Vilket hus!  Jätte fint!
Hela huset var fullproppat med folk. En riktig stor fest, kan man minst sagt säga och det fortsatte ända till morgonen.



Min bror Stefan & syster Karolina


Sami, Andres & Jag


Tiina & Kicki


Stefu & mitt Hjärta


Kommentarer
Postat av: Linda och Melina

Hola guapa:)

Verkligen fint hus!!! ( avundsjuk)

Hoppas ni hade det trtevligt!!! Du spg riktigt snygg och fräsch ut;)

2010-02-28 @ 22:33:08
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback