Sista dagen av året

Tänk att när ni vaknar imorgon är det inte bara en helt ny dag, utan även ett helt nytt år.

Här hemma tar vi en kort paus med allt nyårsfixande.
Andres är iväg och ska handla såna där "ballonger" som man tänder och som flyger iväg mot himlen.
Danilo, Vanessa och även Nicole sover. det är bara Jonathan som ligger här vaken bredvid mig och leker. Han ville inte sova så länge. Skönt att tjejerna sover, då kanske dom orkar vara vakna länge idag. Eller, daah- dom där tjejerna, iaf Nicole kan vara uppe hur sent som helst, hon vill aldrig sova.
Men dom ska få vara vakna hur länge dem nu orkar ikväll. Tillsammasn ska vi sen gå ut och titta på raketerna.
Hur gör ni med era barn? Får dem följa med ut och titta på raketer?

Nicole går omkring utan blöja varje dag nu, men när hon ska sova sätter jag på henne blöjan, fast hon inte alls vill det. :) Men inget mer kiss på pottan... Eller jo! Igår kissade hon på stora pottan! det ni! ;)
När jag var i Handen med Mummu igår så köpte jag en massa nya fina trosor till henne, som hon blev jätte glad för.
Mammas stora tjej...

Jahhap, om några timmar kommer Mummu, Puua och Stefu med familj- dags att lyfta röven från stolen och fortsätta med allt! Min syster och Peter ska fira nån annanstans.... snyft. Im gonna miss her!
Hoppas dem får det jätte trevligt :)

Andres fixar iordning hummer


Jo, jag vill gärna skicka med en dikt också. Något att tänka på...

"Att vara stark är inte att aldrig falla, att alltid veta eller att alltid kunna.
Att vara stark är inte att alltid orka skratta, att hoppa högst eller att vilja mest.
Att vara stark är inte att lyfta tyngst, att komma längst eller att alltid lyckas.

Att vara stark är att se livet som det är, att acceptera dess kraft och ta del av den.
Att falla till botten, slå sig hårt med att alltid komma upp igen.
Att vara stark är att våga hoppas när ens tro är som svagast. Att vara stark är att se ett ljus i mörkret och alltid kämpa för att nå dit..."


Kommentarer
Postat av: Karolina Nordling

Im gonna miss you too! Tuntuu omituiselta kun ei olla yhdessä ... :( Nicole on tosi reipas! Mosterin rakkaat! Ja tosi hieno dikt, taas valu kyyneleet! Pusu beso

2010-12-31 @ 15:16:50
URL: http://Www.karolinanordling.com
Postat av: Anna - Mamma till 2 små troll :)

Om Felicia är vaken så får hon kika ut genom fönstret men jag tvivlar på att hon kommer att vara vaken...

2010-12-31 @ 16:00:55
URL: http://tokmamma.blogg.se/
Postat av: ameena

gott nytt år ! vad tycker du om min nya header ?

2010-12-31 @ 17:49:04
URL: http://ameeena.blogg.se/
Postat av: micael

Gott nytt år hälsa pappa att jag älskar honom!!!!

2011-01-01 @ 06:05:55
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback