Scaaaary!


Jag hade helt glömt bort det här, förrän jag var nere i vårt sovrum och skulle hämta lite kläder. Då såg jag den- fjärrkontrollen till TV:n, men batterierna på bordet.
Igårnatt vaknade jag av att TV:n sattes på. Andres låg och sov bredvid mig, klockan var redan ca 2-3.
Jag letade efter kontrollen och trodde att jag eller Andres låg på den, och av misstag har den gått på, jag hittade den ingenstans i sängen. Den låg på golvet, på min sida av sängen. Va konstigt, inget låg på den. Jag tog fjärrkontrollen och stängde av TV:n och la den på golvet, och jag såg till att inget var ens i närheten av den, och så somnade jag igen. Jag vaknade en kort stund igen av att TV:n gick på... WTF... Inget var i närheten av den, så jag tog upp den, kollade knapparna, men inget var konstigt! Inget var intryckt eller nånting skumt alls! Jag tog ut batterierna t om och kontrollerade alla knappar en extra gång till. Hittade inget, och skulle sova. Just när jag höll på att somna gick den på IGEN! Då blev jag lite skraj, tänkte att någon säkert driver med mig! Andres sov djupt bredvid mig, och hela huset var tyst.

Kanske någon som kom med en hälsning till mig? Eller vad tror ni?
Tror ni på "övernaturliga" saker?

Hur som helst så tog jag ut batterierna helt och la dem breedvid bvarandra på bordet, och efter det fick jag sova någorlunda gott. :)


Kommentarer
Postat av: Taru

Jaaaaik va läskigt! Jag hade nog dött i panik...

:-) Tror starkt på övernaturliga saker.. Brukar JÄMT titta på 'Det Okända' som handlar just om familjer som är med om sånt , där medier kommer och hjälper dom. Brukar gå på TV4 +...

Hoppas ni slipper sånt.. :-)

Kram från oss!

2010-12-05 @ 08:28:40
Postat av: Karolina nordling

Oh shit, i torsdag upplevde jag nästan samma sak, satt i vardagsrummet vid datan och så hör jag hur tv sätts på och bara några sekunder efter stängs den av... Somebody is visiting us... Jaikssss...

2010-12-05 @ 11:50:27
URL: http://Www.karolinanordling.com
Postat av: mummu

när vi växlar kanaler på tv,så sätts radion på lite då o då ,,??? jaiksssss... :=s

2010-12-05 @ 20:35:18
Postat av: Linda

oh my god!!

Fy bubblan va läskigt!!

Riktigt scarrrryyyy!!



Läste preics vad syrran och mamma skrivit också..

verkar som om nån hälsar på er minsann..



Har ni gjort nåt bus eller?? hihi

Tror starkt på såna här saker och skulle blivit riktigt rädd!!



SPOOOOKY!!!!

2010-12-05 @ 22:22:44
Postat av: Mandy

Jag tror på andemakter, har själv varit med om mycket.. Man ska inte tro att de är döda som inte hittat till andra sidan för det stämmer inte.. Hoppas ni slipper konstiga besök :) Love your blog

2010-12-07 @ 20:13:57
URL: http://mizzmandy.blogg.se/
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback