Öppethus på U-Zone!

ÖPPETHUS!

Den 3 December från kl 16.30 kommer det att vara öppethus på min systers Salong U-Zone,
ALLA ÄR VÄLKOMNA!

Anmäl er snarast på tel 08-6040160 , eller sms:a Karolina på nummer: 0704079979 eller maila [email protected]  

 På plats kommer dom att ha massor av spännande erbjudanden & nyheter!  
Tex:


* Boka din tid för Restylane & Botox behandling, Karin från Eriksbergskliniken kommer på besök.

* Lansering av nya hudvårdsprodukter i Sverige!

* 15% rabatt på alla hårvårdsprodukter

Öron & näshåltagning- Halva priset hela dagen!
-Öron 1 hål: 99 kr (ord. 199kr)
-2 hål: 174 kr (ord. 349kr)

-Näsa: 1 hål:  174 kr (ord.349kr)

*15 % rabatt på fotvårdsprodukter!

 *På plats kommer även det nya nagelmärket Hollywood Nails finnas till förmånliga priser!  

 Vi bjuder på dricka & tilltugg!

Lysviksgata 22  
12342 Farsta

Välkomna!


Kommentarer
Postat av: Karolina Nordling

I be there;)

2010-12-01 @ 21:42:49
URL: http://Www.karolinanordling.com
Postat av: Angelica

Tänkte faktiskt boka en kilpp tid hos Lisa.

Men det blir först nästa vecka har jag tid..

Blev tipsad om henne.

2010-12-02 @ 14:34:25
URL: http://sagaochfilipsblogg.blogg.se/
Postat av: Eva

Ååå hade gärna velat komma speciellt då jag vill få hål i Desirées öron. Men jag hoppas dagen går jättebra för din syster och alla dom andra som jobbar där!!!

2010-12-02 @ 16:00:41
URL: http://dessiochtheosmamma.blogg.se/
Postat av: marina

oj vilka bra priser!

2010-12-02 @ 17:59:34
URL: http://allaminahjartan.blogg.se/
Postat av: Milena - mamma till lilla Leah

Hej Satu!



Vi mår bra tack och vi har klarat oss (förvånansvärt?) bra ifrån förkylningar peppar peppar ta i trä!



Har ni det bra? Hoppas ni klarat er ifrån dessa elaka bakterier också? :)



Är det så? De är så underbart söta allihopa, och jag kan tänka mig att de två busfröna hittar på massor med hyss ;)



Du anar inte vilken "tjänst" ni gjort dem genom att ha barnen så tätt, de kommer ha sååå roligt när de blir äldre!! :)) (vi är flera stycken på raken ;) )



Stor kram!

2010-12-03 @ 00:08:14
URL: http://find-infinity.blogspot.com
Postat av: Anna med 4 prematurer

Ta hål i öronen låter ganska dyrt tycker jag.. men det var väl 10-15år sedan jag tog hål i mina öron så priserna har väl gått upp.. Men jag kan inte minnas att det kostat nästan 200kr för att ta hål.



Ligger din syster salong på en gata där det är dyr hyra?

2010-12-03 @ 12:08:44
Postat av: Helena

Det gör man här: https://app.socialstyrelsen.se/donation/anmaldon.aspx

Det är jätteenkelt=) Innan allt det där så hade jag inte en tanke på donation, tänkte att det är lååångt dit ändå! Men man vet ju faktiskt aldrig!

Nu har man helt plötsligt blivit jätteinsatt på allt som har med donationer att göra!

Skulle en av dina tvillingar (gud förbjude) bli njursjuk, så kan den andra tvillingen donera en av sina njurar till han (man behöver ju bara en) utan att sen behöva oroa sig över avstötning och sånt! Inte ens behöva medicin, för dom har samma DNA. Ganska häftigt!! =)



Jag vet att det va en tjej i min ålder (25 år) som dog i respirator efter en olycka. Mer får man inte veta! Men man kan skriva ett anonymt brev om man vill, till familjen då.. Ska nog göra det nån gång faktiskt! Inte för att det kan få tillbaka deras familjemedlem, men det kanske kan vara bra att veta att hon faktiskt räddade minst ett liv! Ett par timmar till hade jag ju inte klarat så.



Ja Isa har oxå lite svårt för 8-mån burkarna, men har gett henne en varje dag, vissa maträtter går jättebra, tex spagetti och köttfärssås eller farmargryta (tror jag den hette).. Annars kan man ju mosa eller mixa så att dom ändå får i sig det dom behöver som 8-månaders=)



Jag tror att dom nästan är lika gammal, Isa föddes den 2/4 i vecka 30+1, har för mig att dina twins föddes ett par veckor efter va?



2010-12-03 @ 13:05:31
URL: http://familjenlever.blogg.se/
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback