"Kärringen åkte på stryk" & NEO kontroll

Jag kan inte sluta skratta...
Imorse så skojade jag och Andres med varandra lite, han försökte låtsas boxas med mig och jag blockade varje gång, och så började jag skryta med att jag hade värsta bra reflexer, och just då-
Ja, vad ska man säga ... jag var nog fullt upptagen med att skryta om mina reflexer att jag faktiskt helt glömde bort att använda dom, så han fick en fullträff med sin armbåge på mitt kindben!
Jag bara skönk ihop och skrattade samtidigt som tårarna föll nerför min kind och Andres blev jätte orolig, och det inte tog lång tid förrän den svullnade upp...

Tur att smink kan dölja det mesta!
Undrar vad folk tänker: "Stackars kvinna har åkt på stryk"....



NEO KONTROLL:
Vi åkte till Huddinge för grabbarna kontroll idag, och det gick toppenbra!
Vi träffade personalen som hade hand om grabbarna när vi låg på NEO, och dem tyckte att grabbarna har blivit enorma! Läkaren som undersökte dom sa att dom utvecklas jätte fint. Fast det visste vi ju redan
Danilo växer mer och mer ifrån sin bror, nu är detta vikten som gäller:

Jonathan: 6 750g
Danilo: 7 540g

Så han väger ca 780 g mer nu. Men det är inte så konstigt så som han äter... Jonathan är mer kräsen.
Han kommer ikapp sen. Även han växte enligt sin egen kurva så det är inget att oroa sig för alls.

JULHANDLA:
Nu är vi klara med julmaten också.
Vi var inte dom enda som hade tanken/idén om att handla allt klart redan nu, för det var mycket folk i affärerna. Vi åkte till Martin Ohlosson också för att handla lite inför julbordet. Skönt att ha det gjort! jag misstänker att det kommer att vara fullproppat med folk ute de sista dagarna.

Imorgon ska vi hämta bord, stolar och annat som vi hyr till julafton.
Vi skulle aldrig få plats med ca 24 pers här annars.

JULEN BÖRJAR NÄRMA SIG, ÄR NI KLARA MED ALLTING?
Ta det lungt där ute i julstressen, och glöm inte- Kör försiktigt


Kommentarer
Postat av: Anna - Mamma till 2 små troll :)

Vilken vecka är pojkarna födda i?

Jag ska stressa idag sen ska jag ta det lungt :)



Passar på att önska dig och familjen en god jul!

2010-12-22 @ 10:09:27
URL: http://tokmamma.blogg.se/
Postat av: Karolina Nordling

Haha värsta kvinnomisshandel ..;)

2010-12-22 @ 15:15:17
URL: http://Www.karolinanordling.com
Postat av: Stefu

-Mannen om kärringens 2 blåtiror: "Hon lyssnade inte andra gången heller!" =D

2010-12-22 @ 15:49:17
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback