"Jag Älskar Dig"

Denna dag har varit riktigt seg. Jag vaknade tidigt för Bessa ropade på PUUUU-AAA ! från sitt rum.
Jag gick upp, la mig på soffan och mös med henne, och hon bara fortsatte fråga efter sin Puua. Inte en lång stund efter vaknade Nukke och grabbarna. Det blev frukost, blöjbyte och på med kläderna.
Klockan har tickat så fruktsansvärt långsamt idag. Kan det bero på att jag hade världens huvudvärk hela dan?
När Andres åkte iväg till jobbet kom Mummu och Puua och ville gosa med barnen. Dom berättade hur roligt de hade haft igårkväll med Peter och syrran på julbordet. Det blev mat och barnen i sängs, förutom Nicole som envisades att titta på Tomte Tass igen. Jag la mig på soffan med henne och höll på att somna, men sen vaknade Bessa... Andres kom hem och jag tänkte att jag skulle få avlastning med barnen pga. min huvudvärk, men han åkte snabbt igen.
Klockan var bara 17 då vi alla hade redan badat och var i pyjamas.
Det var mysigt också, jag och alla 4 barnen badade en lång stund, dem lekte och jag försökte värma mig.
Sen har vi bara varit. Vi tände en massa ljus och tittade på film, och sen har vi alla legat i tjejernas rum och slappat.
På kvällen kom Andres med mat till oss, och nu ligger alla och sover. Mitt huvudvärk är lite bättre, men känner mig nerstämd på nåt sett. Kanske för att jag känner mig helt slut i huvudet och kroppen.

Imorn ska vi upp tidigt och gå till läkarn med Andres, Mummu kommer och passar barnen. Guld värt- Tack, Mamma!
Jag tror att dom sover fortfarande när vi åker, men jag har sagt att Mummu kommer att va här när dem vaknar, och dom var jätte glada. Nukke frågade om även Puua ska vara här, men jag tror att han sover?

Juste- När jag låg i sängen på tjejernas rum medans dem lekte så kom Bessa Enkeli och smälte mitt hjärta.
Hon pussade mig och sa för första gången: "JAG ÄLSKAR DIG"
Hur gulligt och underbart var inte det?? Vilken känsla! Det lyfte upp hela mig, tänk att denna lilla människa sa så till mig! ÄLSKAR DIG OCKSÅ MIN ÄNGEL!

Här har vi precis tagit fram alla Prinsess klänningar som tjejerna har fått från sina kusiner

Puua & Mummu med Solstrålarna.
(Spana in Danilos dubbel/trippel haka)
Hahah, han bara råkar göra så med huvudet...

Grabbarna leker i tjejernas rum

Prinsessorna leker så fint med varandra

Sötis!

Tröttis mys

Här är vår julgran!


Nähe, nu ska jag parkera min röv framför TV:n och bara vara.
Imorgon är det fredag igen, och vet ni vad det betyder??
Att det bara är kvar TVÅ VECKOR TILL JULAFTON!!! Can u believe it....!?

Ta hand om er, Kramar!


Kommentarer
Postat av: Karolina Nordling

Ooh va gulligt! Ja då smälter man pusu beso

2010-12-10 @ 09:38:03
URL: http://Www.karolinanordling.com
Postat av: Linda

men ååhhhhh!!! så gulligt!!

Förstår att du smälter gumman!!! Vilken känsla det måste vara!!

LÄngtar tills min melli kan säga det till mig!!

2010-12-10 @ 13:23:28
Postat av: marina

åh så härligt. så stora ord från en sån lite människa, mys=)

2010-12-10 @ 13:40:46
URL: http://allaminahjartan.blogg.se/
Postat av: Milena - mamma till lilla Leah

Oh vad underbart ni verkar ha det! Och vad go "mummu" (finsk brytning antar jag? ;) ) är som är barnvakt!



Jag tänkte låsa bloggen trots allt, och behöver därför din mail! :) Kan du inte maila mig den på: [email protected] , så jag kan skicka en "inbjudan", som man tydligen måste göra från blogger då man låser! :)



Stor julkram! :)

2010-12-11 @ 07:04:23
URL: http://find-infinity.blogspot.com
Postat av: marina

svarar här: yes jag är halvfinne och halvgrek=) mamma finsk och pappa grek

2010-12-12 @ 08:39:40
URL: http://allaminahjartan.blogg.se/
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback