Fredagen den 24.12- JULAFTON

Julafton och alla klapparna är öppnade.
"Gästerna" kommer en efter en och till slut är vårt hem fullproppat med folk.
Det var en lugn Julafton med mycket god mat och glada människor.

Oskiljbara.

Förberedelser...

Måste fixa frillan lite....

Min syster med sin son Dewin. han har klätt ut sig till ben 10 (?) dagen till ära.

I väntan på att Kalle Anka ska börja....

Bessa Enkeli

Grabbarna på första parkett när Kalle börjar!
Deras allra första Kalle Anka jul.

Alla väntar på Jultomten. Eller maten?

Mitt finaste hjärta

Vi hörde rykten om att Jultomten är på G! Alla barnen sätter sig snällt och väntar på soffan.

Jag undrade hur Nicole skulle ta det hela med Jultomten, eftersom hon varit så rädd för honom hela tiden. Men nu förklrade jag lugnt att han ska komma, och så visade jag henne vart han ska sitta. Hon satt i mitt knä precis mitt emot Tomten när han kom in...

Det gick hur bra som helst!!!  Hon var super duktig och inte alls rädd! Hon tog emot sitt paket, tryggt i min famn, och sa t om: "Tack så mycket Tomten!"
Jätte kul! och Vanessa var såklart inte det minsta skraj. Hon är alltid hur cool som helst. Felicia gick fram med henne och hämtade hennes paket.

Mamma & Dockan hämtar paket från Tomten


Dewin är 3,5 år och nu var det dags att lämna napparna till Tomten. Dom hade samlat alla hans nappar i en påse som han gick fram och lämnade till Tomten. Och han var sååå stolt över sig själv!
Way to go, Dewin! Jag hörde att första natten hade gått bra, han hade gråtiti lite efter den, men sen hade han somnat, och kommande kväll hade han inte ens frågat efter den! Whaaat?
Hoppas det blir så lätt med Nicole också... fast jag är tveksam.. hahaha.. fast man vet ju inte, hon kan ju överraska! I hope so!

Bus på soffan!

Middagsmys med Mummu.....

Och med moster... man får aldrig vara ifred när tanterna ska komma och pussas! hahaha... No affence  Fast grabbarna ÄLSKAR att bli pussade på!
Dom fullkomligt njuter när man håller dom och pussas. KÄRLEK!

Diego & Jonathan

Micael & Vanessa

Andres alla FYRA söner!

Felicia fick gå ner till undervåningen för lite "lugn och ro- time", hon ritade och tittade på TV, och när jag och Andres skulle gå och lägga oss på natten hittade vi en massa gulliga brev från henne under våra täcken. Rakastan!

Enkeli äter klubbor....

Shabnam and the Boys

Det spelades spel och skojades

Och dansades en massa!

När Nicole inte orkade dansa med Dewin mer, så sa hon bara "Ähh, gå och lägg dig!"

Shabnam och Jonah
(Vad hände med hans frilla?)

Efter bad och nya pyjamas blev det en massa lek i rummet, och Puua fick såklart vara huvudstjärnan...

Puua är hos läkaren..... (spana in tofflorna han fick från Tomten!)

 Syster & Jag

GOD JUL & GOD NATT från grabbarna Gonzalez

Tack till alla för en mysig dag/kväll!
TACK för alla paket!
ÄLSKAR ER!!!!


Kommentarer
Postat av: Karolina Nordling

WHO are you calling TANT! ;)

2010-12-28 @ 21:29:22
URL: http://Www.karolinanordling.com
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback