Förlovningsdag


Idag, på nyårsafton för 4 år sedan förlovade jag mig med mitt Hjärta.
Jag kommer ihåg den mysiga, speciella dagen som om den var igår. Väldigt romantiskt!

Andres- Tack för allting du gör för mig/oss. Jag uppskattar allting och är för evigt tacksam!
Jag är så stolt över att få vara din, för du är världens bästa man!
Jag älskar dig högt över allt annat, Du är mitt liv, mitt allt. Min själsfrände.

Mycket har hänt de senaste 4 åren.
Vi har flyttat 2 gånger, rest, vi har gift oss och det största av allt-
VI har skapat 4 mirakel tillsammans. En familj.
Ser fram emot många flera år tillsammans.
Jag älskar Dig mer och mer för varje dag, fast jag aldrig trodde att man kunde älska nån så mycket som jag redan gjorde.

JAG ÄLSKAR DIG!
JAG ÄLSKAR VÅRT LIV TILLSAMMANS.

Du är helt underbar, och världens BÄSTA man och pappa.

Massor av pussar och kramar!


Vill även passa på och gratta min Mamma & Pappa som har varit tillsammans 37 år idag!


Kommentarer
Postat av: Marie

Grattis till förlovningsdagen och hoppas att ni får ett riktigt gott nytt år....Med så fina ord du beskriver dina känslor för din kärlek, härligt. Idag har jag och min älskade varit förlovade i 1 år,exakt, vi har varit tillsammans i 7 år....Grattis till er båda...Kramar

2010-12-31 @ 13:06:29
URL: http://mariesvovvar.blogspot.com
Postat av: Kicki

Grattis till er båda! Jättefint skrivet Satu, det märks verkligen hur lycklig du är tillsammans med Andres. Ni är jättefina ihop!

PS. Visst var väl jag och Sami med när ni förlovade er? Hemma hos Tuija och Raine?

Hoppas ni får ett jättebra nyår tillsammans med familjen!

Kramar från Kicki m. familj

2010-12-31 @ 13:14:42
Postat av: Lotta

Stort grattis på förlovningsdagen! Hoppas att ni får en fin dag/kväll! Och mååånga fina dagar tillsammans framöver, såklart. Gott nytt år!

2010-12-31 @ 13:20:11
URL: http://viivalencia.blogg.se/
Postat av: Isan

ja tur för dig men många har det inte så bra med föreldrar ihop!

2010-12-31 @ 23:00:17
Postat av: Anonym

ja tur för dig men många har det inte så bra med föreldrar ihop!

2010-12-31 @ 23:00:54
Postat av: Taru

Grattis i efterskott på eran förlovningsdag! :-)

Ni är en så mysig familj! Stora kramar

2011-01-02 @ 13:22:03
Postat av: Nathalie

Grattis i efterskott=) Fint skrivet av dig. Hoppas ni får många fler lyckliga år tillsammans.



Mina föräldrar har varit gifta i 21 år nu på nyårsafton.

Skönt att se att det fortfarande finns folk som håller ihop=)



Kramar

2011-01-02 @ 21:18:52
URL: http://albinsmamma.devote.se
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback