1 vecka kvar till Julafton!

Det är ju fredag hela tiden, och nu betyder det att det bara är en vecka kvar till Julafton!
Vad ska ni hitta på i julafton?
Är Tomten klar med klapparna, tro?

Själa mår jag fortfarande inte så värst bra. Huvuvärken har släppt lite, men jag har ont i nacken, axlarna, ryggen och t om benen! Och tröttheten... jaa.. Men jag får säga åt mig själv på skarpen, såhär kan vi ju inte ha det!
Grabbarna sover nu, och tjejerna leker, så jag passar på att kika in här en snabbis.
Snart har vi vårt HEMLIGA JULKLAPP! Längtar....

Lägger in några bilder från de gågna dagarna.

Här fixar vår lilla fisör Nicole Danilos hår...

Och Bessa vill också hjälpa till såklart!

VÅR NYA BUGGYPOD!
Den var svår att montera fast, men där sitter den nu. Lätt att vika ihop när man inte vill använda den! Bessa sitter som en prinsessa i den. Men kanske inte med vinterkläderna....?

På kvällen fick grabbarna Bessa & Nicoles pärlor att slåss om...

Igår kom "hem" Puua på fika. Jag satt och gav grabarna mat medans han lekte i tjejernas rum, och plötsligt ser jag hur han smyger förbi mig med en kanna som han fyller på med saft, och så smyger han in igen... När jag smyger in i deras rum ser jag det här... Dom har sin egen lilla teparty!
Gos på soffan med en liten bulle..

Vanessa :) (Vi flyttade granen till köket så vi skulle få mer plats)
Dom är helt tokiga i dessa kakor!

Vi har julstrumpor hängandes till alla barnen, där Tomten lämnar något lite då och då...
Ni kan ju gissa vad han har lämnat där denna natt?
Idag, Puua och grabbarna leker med ballongen...

Snart ska bessa sova middag...


Nu är det alldeles för tyst i tjejernas rum, och det betyder ALLTID att dem gör något hyss. Ska in och kika!
Ha en bra fredag!
Mickey Christmas Cute Pair
Lägger en bild på vårt HEMLIGA JULKLAPP ikväll ;)

Kommentarer
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback