Lördagen

Fredag kvällen blev ju oväntat lång... Andres och jag la oss vid 3.45... Eftersom Pua hade med sig cykeln hem till oss, så vågade vi inte låta honom cykla hem ensam med den, inte i det tillståndet han befann sig i... (Merilä) så Andres tog sin cykel, och så cyklade dem tillsammans. Eller, om man nu kan kalla det Pua gjorde för "cyklade..."
För det första så stod han och försökta öppna låset i ca 30 minuter, sen när det väl var öppnad, så skulle han cykla, men han höll armkrok med ett träd, så det gick ingen vidare... och så tog han några cirklar med cykeln utanför oss... Jag stod på balkongen och skrattade så att jag knappt kunde stå. Sen så var dem iväg iaf. Andres tog medsig kameran, och tog några roliga bilder på deras resa. Jag ska nog inte lägga ut dem här, men Pua krockade lite med träd och buskar och vilade sig på gräset ett X antal gånger... 

Morgonen därpå, på lördan kom han förbi oss och hade lite ont i "håret" som han kallar det. Men han hann ändå busa lite med tjejerna innan han gick tillbaka hem och la sig...

Vi åt Tacos till middag! Mmmm!

Danilo & Jonathan fick nöja sig med morot & potatis puré...

Vanessa leker...

Efter att vi vilat på dagen gick vi ut och lekte... Grabbarna sover i vagnen, men nästa år är det andra puckar!

"Kiiiiikkkkaaaaa!"

Glad?

Sen åkte vi till Fittja för att hälsa på Farmor & Farfar (Abuela & Abuela)
Det blev fika och lek med hunden som blivit stor nu!

Besos de la Abuela!

Och lite grabb-snack med Abuelo

Pappa & Vanessa

Nukke!

Eftersom Nicole hade på sig sina gummistövlar så fick hon hoppa och springa i vattenpölarna. Ni skulle ha sett hennes min när jag sa att hon ska hoppa i vattenpölen. "Är du helt tokig mamma?" såg hon ut som att hon ville fråga. Hon tvekade ett tag, men sen gick hon försiktigt in, och sen började hon hoppa och springa ordentligt!
(Det blev världens liv idag när hon inte fick ha på sig gummistövlarna ut till lekparken- det var varmt och soligt)


På kvällen kollade vi på en film som Nicole valde från videobutiken- "Den fantastiska räven".
Den var jätte dålig...!

Nu sitter jag och funderar och tycke att det är jätte dåligt att jag skriver alltid en dag efter. Då har jag ju glömt allt det roliga som jag tänkte skriva!

*SKÄRPNING*

Kommentarer
Postat av: Karolina Nordling

Jag vill nog se resten an Merilä bilderna också.. 

2010-08-23 @ 06:56:39
URL: http://Www.karolinanordling.com
Postat av: Linda

SÖTA AIK-POJKAR!!!!!

ME LIKE :) :)

2010-08-23 @ 20:35:52
Postat av: Linda

vilka söta skjortot töserna har på sig!!! Var finns dom??? :):):)

2010-08-23 @ 20:37:01
Postat av: Nathalie

Hejsan! Allt bra med er? Vilka fina skjortor eller blusar eller vad man nu säger tjejerna har. Vart har du köpt dem?? Skulle vilja köpa en sån till min guddotter. Här hemma är det den värsta trots perioden hittills, vi bara bråkar o bråkar. Jätte trist så jag hoppas det går över snart. =) Ha det så bra, Kramar

2010-08-23 @ 21:41:01
URL: http://albinsmamma.bloggsida.se/
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback