Hello, Hello

Imorse åkte vi till Hässelby på det där mötet som jag skrev om. Och såklart när vi har lite bråttom på morgonen så ska någon börja krångla. Det började med att Nicole vägrade ha på sig skjortan som vi köpte till henne igår. Hon gillade inte alls det där skärpet som hängde på den, så hon skrek, och Vanessa som fik en likadan slet också på sin. Så efter en massa skrik bytte jag tröja. (Hello, ska en 1 och 2-åring bestämma vad dem ska ha på sig??)
Vi bytte ändå tröjor och sen var det OK, och vi åkte iväg.
Mötet gick bra, men det är en hel del papper och grejer som vi ska kolla upp.
Efter vilan åkte vi till Tyresö och åt på en av våra favvo restauranger- Thai stället där (namn??).
Och därifrån till Pua som skulle kolla igenom papprerna.
Eftersom min bror Toni flyttade idag till en nybygnation i Folkparken, så var min Mamma där och hjälpte dem att fixa och dona lite. Eftersom de inte tog med sig hemifrån nästan nånting när de flyttade, så var det inte mycket som skulle packas upp.  

"Bessa","Fellu","Emppuli" & "Nukke" (smeknamn)
Jonathan väntar på att få bada...

...Medans brorsan Danilo sover och väntar på sin tur i vagnen...
Efter att alla fyra barnen badat (jag badar med dem 3 i taget- tjejerna och en av killarna, sen hämtar Andres bort Jonathan och sen e de Danilos tur, och så blir de klara one by one) så låg vi bara på soffan och åt vattenmelon tills det var dags att sova...
Danilo & Jonathan

Nicole har blivit pappas tjej igen!

Dags att sussa lite på soffan... Vi har ju varit vakna större delen av dagen idag!


För övrigt så är jag sjuk nu. Förkyld. Och det verkar inte bli bättre... Jag är hängig, har ont i halsen, huvudet och nu börjar jag få ont i axlarna och nacken också... Jag skulle bara vilja ligga på soffan eller i ett varmt bad, läsa någon bra bok, sova lite då och då, men det går ju inte. Det är bara att bita ihop. Det är ju inte direkt så att jag är döende, det är bara en liten förkylningen som går fort över!

Juste, igår köpte vi fingerfärger som vi ska måla med nån dag sanart! Undrar vad tjejerna tycker om det?
Är det förresten någon annan än jag som tycker att det känns som höst nu??

Imorgon är det fredag igen. Jag tycker att det är fredag hela tiden?


Kommentarer
Postat av: Anonym

vilka fina bodys vart är dom inhandlade kram

2010-08-20 @ 23:21:09
URL: http://kidsensmamma.blogspot.com
Postat av: Linda

måste ju säga att Danonino är väääldigt lik bessa enkeli:)

Trots att de är enäggstvillingar är han mer lik henne tror jag...anyway, dom är gudomliga!! herregud vad de växer!!!!

2010-08-21 @ 22:20:12
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback