Tunisien -Del 7- HEMRESAN....

Sedan kom sista kvällen innan hemgången.
Vi gick till stranden innan vi gick och la oss, och det jätte vackert...
Månen lyser över vattnet. På finska kallas detta för "Kulta silta" (=Guldbro) och om man simmar på den betyder det lycka. Men det gjorde vi inte. Kanske pga maneterna som finns där ute?
Fullmånen

Hela gänget på stranden

Pappa Andres, Nicole och "Gabriellas storebror" (namn??)
Han var övertygad om att Andres gick på Judo, eftersom han var så muskulös =)

Mamma & Bessa i månens sken

KÄRLEK!

Efter turen på stranden gick vi förbi poolen och tog några bilder...

Onsdag morgon klockan sju kom bussen till hotellet för att hämta oss till flygplatsen.
Vi satt på bussen i ca. 40 min innan vi var framme.
Efter att ha checkat in gick vi runt på Tax Free, och när vi var klara där så fick vi redan köa till planet. Vi gick runt länge och kollade om vi kunde handla något där inne, så jag sniffade på alla parfymer, men till slut var jag så yr att jag gav upp...


Där står flygplanet som ska ta oss hem till våra Prinsar!

Allting gick superbra med tjejerna när vi lyfte och hela resan hem! Nicole och jag satt vid fönstret efter att en kvinna bytte plats med oss, så att vi fick alla tre platser bredvid varandra.

Nicole säger "Hejdå" till Tunisien och Enano

Strax efter att vi var uppe bland molnen somnade båda tjejerna, och sov en bra bit. Andres & jag spelade Yatzy under tiden (som jag förresten vann!)

Tjejerna äter lunch


Hela resan gick bra och rätt så fort. Vi längtade enormt mycket hem till pojkarna!
Dom var hos Mummu och Puua när vi kom, de satt ute allihopa och väntade på oss. Vi pussade och gosade med dem på en gång, och så som de hade växt! Cheezuz!!!
Danilos kinder hängde så mycket att hans ögon hängde med och såg ut som en liten kines!
Jonathan hade också vuxit jätte mycket, han hade haft det lite tufft med maten, han kräktes ganska mycket, så Mummu bytte hans välling till "Muksu" majsvälling från 4 månader, och det verkar verkligen ha hjälpt honom.

MILJONER TACK TILL ER ALLA SOM TAGIT SÅ BRA HAND OM VÅRA MIRAKEL, NI ÄR GULD VÄRDA!


Kommentarer
Postat av: Linda

aawwww! dom har verkligen vuxit till sig!! a lot!!

riktiga go´grisar!!!

så fina!!!



Kan tänka mig lyckan att få se dom efter 2 veckor!! jag skulle nog gråtit!

2010-08-03 @ 23:08:32
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback