S V A R

LINDA om "Onsdagen"- Har aldrig provat, men skulle gärna prova! blink blink*
Svar- Jag fattar vad du menar  Hihiiii, Ni får komma på fika nästa gång han gör dom! Och annars också såklart!
P.S Du är inte den enda som tycker att Danoniino är lik Bessa, men jag kan inte se det??

Vad tycker ni andra?? Är någon av barnen lik den andra? Lik oss?

MAMUS: Hej Mamus!  Jätte tack att du läser min blogg och tar dig tid att skriva kommentarer  
Jag uppskattar det jätte mycket! Torta frita är friterad bröd ungefär, säger Andres.
 Kom gärna på fika nån dag så ska ni få smaka! Hälsa Jarmo & Mimmi från oss alla!

KICKI- Hehe, det där med trots är inte alls kul... Nicole har tack och lov kommit ur sin nu, tror jag *peppar,peppar ta i trä*! Jag förstår vad du menar, man är så trött på att säga "NEJ" hela tiden... Men, vad gör man... Hur mår ni alla annars då? Vi får se till att träffas nån dag allihopa! Kram

ANNA MED 4 PREMATURER- Tack för peppningen, jag vet att det hör till att dom slår sig, men man får så dåligt samvete när man själv "orsakat" det på något vis (När Bessa ramlade nerför trappan)... Annars så slår dem sig hela tiden, speciellt Bessa när hon precis lär sig att gå, då ramlar hon omkull här och där och får en massa blåmärken... Hur gamla är dina små nu? Har du kvar din blogg?

LOVELLI- Japp, Pua är min Pappa  Han fick det smeknamnet när min syster dotter felicia var liten och inte kunde säga "morfar", då blev det "Pua" istället, och namnet har följt honom efter dess! Hihi..
Hur mår du/ni???

ANONYM om "Hello,Hello!"- Vilka fina bodys, vart är dom inhandlade?
Svar: Tack så mycket! Dom är köpta på Åhlens.
Det står I
 MMY/DDY på framsidan och på baksidan står det DDY/MMY ME
Jätte söta!


Tusen tack för att ni alla tar er tid att kommentera på mina inlägg, det uppskattas jätte mycket! 
*blink,blink, en vink till resten av er *
(Om ni inte vet hur man gör så står det "Kommentarer" under varje inlägg, klicka där och skriv en hälsning vetja!)
Ursäkta att svaren dröjde...
Till resten av er ska jag skriva svar på era bloggar, chaooo så länge!


Kommentarer
Postat av: Linda

HIHII, tack, det vore kul!!! Bara attb säga till!

Ska väl bli av med denna jäkla förkylning snart bara:)

Har du sett filmerna jag tipsade om?? Nyfiken på vad du tyckte:)

puso

2010-08-23 @ 20:41:15
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback