Pua kom förbi och lekte frisör

Häromdagen kom min pappa förbi, eftersom han saknade barnen så mycket. Som valigt blir dom alltid jätte glada när han kommer, för då vet dem att det är dags att busa!

Vanessa ritar en stund... Fast pennorna hamnar hela tiden i munnen, så det blir inte mycket av att rita....
Nicole ritar och pratar med Mummu i telefon samtidigt... (kolla väskan som hon har hängt om halsen)

Hmm, vad ska jag hitta på för bus nudå??

Puua börjar med att göra en fläta på mig....

Sen står tjejerna i kö också! Nicoles tur...

Och slutligen Bessa. Hon drog t om bort de tofsar som jag gjorde på henne imorse för att Pua skulle fixa hennes hår istället..

Andres var också lite sugen på att låta Pua fixa hans hår, men sen kom han på att han inte har något hår... Hihihii

Kommentarer
Postat av: Erica

Härligt att bli ompysslad och kammad i håret, jag älskar när mina syskonbarn kammar och friserar mig :-). Söta dom blev småkillarna. Jag skulle aldrig få klippa Tor för Yannick, även fast han har kala fläckar.. hihi.. han vill att håret ska vara kvar. Får smygklippa Alva när hennes lugg är för lång ;-). kramar

2010-08-18 @ 15:35:52
URL: http://lillaica.blogg.se/
Postat av: Lovelli på FL

Vilken underbar familj du har. Alla är så snälla mot varandra. Pua, är det din pappa? :-)

2010-08-18 @ 19:42:06
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback