God morgon!

Sitter och läser Aftonbladet på nätet lite snabbt, så jag passar på att höra av mig lite här också. Jag har ju funderat på att ha svartvita bilder (förstora) på väggen här i vardagsrummet, så jag kollade vilka bilder jag ska välja, och så passade jag på att ta några nya bilder på pojkarna, så... vi får se vilka bilder det blir. Jag älskar svartvita bilder, det är jätte fint tycker jag :) (Jag kan lägga in bilderna senare)

Flickorna är i sitt lekrum och tittar på Pippi på rymmen. Nyss dansade dem till Mini-disco skivan som de fick från Patrik när vi åkte hem från Tunisien, då ska dem ha på sig sina "shukaduj" klänningar, hahah....

Igår var vi hemma hos min pappa och mamma och grillade, för Andres tyckte att man kunde fira Puas födelsedag en gång till .... Det var kul som alltid, och mycket liv!
(Bilder även därifrån kommer senare ikväll)

Nä, nu ska jag vakna till liv ordentligt med ett varmt bad, höres senare!

Kommentarer
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback