..............

Utan att nämna några namn, så tycker jag att det är riktigt tråkigt att en viss person har missuppfattat mitt inlägg ang. dagis debatten. Det var inte riktad mot er, ledsen om du/ni tog illa upp.
Jag har skrivit om dagis förut, och fortfarande blir ifrågasatt varför jag inte lämnar mina barn på dagis fast jag är mamma ledig. Genom att en gång för alla skriva om det på bloggen, hoppades jag slippa alla dessa frågor. Men det blev en massa missförstånd istället...

Nu hoppas jag att vi kan lämna denna debatt bakom oss, för som jag skrev- Alla gör nog så som är bäst för just deras familj. PUNKT SLUT.


Kommentarer
Postat av: Karolina Nordling

Syrran du har helt rätt, alla gör som passar de bäst! Vi gick aldrig på dagis & vi lyckades ganska bra med livet eller?

2010-08-15 @ 18:15:39
URL: http://Www.karolinanordling.com
Postat av: Erica

Tråkigt att någon ska känna så som du beskriver.. alltså ta illa upp av det du skriver. Det är ju som du säger, alla väljer hur dom vill ha det. SJälv känner jag som dig.. hade ju satt Alva på dagis i en vecka, mådde så dåligt sen att hon skulle vara där när jag var hemma med Tor, det är ju som sagt inte så lång tid man har med dom små. Hon ska få vara hemma nu tills Tor börjar dagis.. Yannick vill ju ha henne oxå hemma när han ska vara pappaledig nästa sommar. SÅ hon lär ju vara 3-4 år innan hon börjar. Kramar i massor! Hur gick det förresten med tomten ni tittade på? nyfiken i en strut ;-). kram kram

2010-08-15 @ 19:38:47
URL: http://lillaica.blogg.se/
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback