Egen KRÄFTSKIVA!

Hello!
Regnet öser ner utanför våra fönster, det vaknade jag av efter en lång tupplur i sängen med 2 små gosiga grabbar bredvid mig. Så nu sitter jag här uppe i vardagsrummet, medans alla barnen fortfarande sover. Det är så lungt och tyst här... Andres har varit på Solvalla hela dagen idag, så Mummu & Pua kom och hämtade med sig oss till Handen där vi mötte syrran med hela sin familj.

Vi ska ha en alldeles egen kräftskiva idag!
Andres ska hämta med sig Felicia när han kommer hem, och då ska vi ha en massa mys och skoj!
Tjejerna kommer att bli alldeles till sig när dem får veta att Felicia också ska vara med oss!

Nu ska jag gå och förbereda lite med mysljus och annat! Ha det så bra allihopa där i regnet!


Kommentarer
Postat av: camilla

oohh vad gott med kräfter

det måste vi oxå äta..har helt glömt detta med kräftor hehe..

hoppas ni får en bra dag

mvh camilla

2010-08-08 @ 14:22:46
URL: http://minstorafamilj.bloggplatsen.se/
Postat av: Helena

Du har fått en blogg-award av mig, titta min sida=)

2010-08-08 @ 21:01:10
URL: http://familjenlever.blogg.se/
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback