"Tack för bilderna" ;-)

Moster Karolina & Peter på besök
Karo var den FÖRSTA som får hålla tvillingarna, och hon var stolt! :) Peter ville vänta tills pojkarna är hemma, så han gosade med trötta Bessa istället. Eller hade "hemtrevligt" Hahaha...  
(You had to be there to understand )

Karo med Danilo

Gänget bakom glaset, Hahah...

Min syster & Jonathan

Danilo

Jonathan


Tack syrran för att jag fick "låna" bilderna!

Nu ska jag sova, om mindre än 2 timmar ska jag upp igen och mata herrarna!
 
P.S HOPPAS ATT DETTA BLIR MIN SISTA NATT HÄR!
Sen blir vi en hel familj! *längtar..........................................*

Kommentarer
Postat av: Karolina Nordling

Haha jepp ja e stolt.. hoppas du får åka hem idag...

2010-04-26 @ 07:38:46
URL: http://www.karolinanordling.com
Postat av: Anonym

va lika ni är du & din sis :)



jaa hoppas ni får åka hem denna veckan :)

2010-04-26 @ 08:00:43
URL: http://mammanemma.blogg.se/
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback