Shopping i Barkarby

Idag åkte vi till Barkarbry till Factory outlet och shoppade lite.
Jag hittade en jätte fin vårjacka till mig, som jag verkligen hoppas ska passa mig sen när magen är borta! Ska bli så skönt att få slippa den tjocka, tunga vinterjackan.... Köpte även några tröjor, eftersom alla mina tröjor har helt plötsligt en massa hål på dem?!! Misstänker att det är mal som tuggat i sig mina kläder!  
Aldrig varit med om något liknande... MÅSTE verkligen köpa malkulor!
Vet någon vart man får tag på sånna?
Inte så kul att alla kläder är helt förstörda med en massa hål....

Vi gick även till babyland och köpte 2 snuttisar till bebisarna i min mage och en vit spjälsäng! Jätte fin!
Den ska vi hämta imorn, för den fick inte plats i vår bil.
Dom ska sova i samma säng de första månaderna, det rekommenderas, eftersom dem vill känna tryggheten av varandra som dem gjort hela tiden i magen. (Trots att den ena har den andras rumpa i sitt ansikte hela tiden)
Så dem får dela säng, ska bli mysigt! Men vi kommer inte att sätta upp sängen förran dem är födda.

Jag har förresten börjat packa BB väskan lite...
Vad packade ni in i era BB- väskor??

Imorn är jag, eller rättare sagt- VI, i vecka 30 + 0....


Kommentarer
Postat av: Karolina Nordling

Tänk vecka 30 redan...!va skönt...;)

2010-04-05 @ 10:46:04
URL: http://www.karolinanordling.com
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback