Pojkarnas FÖRSTA natt

GOD MORGON!
Igår efter bloggandet somnade jag som en stock. Jag vaknade till flera gånger dock pga. kraftiga eftervärkar, men jag fick ju tabletter för det, så jag kunde somna gott om sen.
Och gissa vad- JAG KUNDE SOVA PÅ MAGEN!!!!!!
Det har jag inte kunnat göra på evigheter pga. min stora mage, men åhh så skönt det var!!!!
Andres ringde och väckte mig vid 7.15, flickorna var redan vakna. Efter det så packade jag ner datorn och annat i påsen, städade efter mig och tassade tillbaka hit till vårt rum tätt bredvid pojkarna.

Jonathan har fått ligga i kuvös, för han var lite kall. Där ligger han nu en stund på mage, och ser så go ut... Man vill bara ta upp dem och pussa dem lena små kinderna!
Danilo ligger i värmesängen bredvid kuvösen, han saknar nog brorsan sin... Men snart ligger dom där tillsammans igen!
Och gissa vad- BÅDA HAR NAPP I MUNNEN!!!
Hihi, jätte guliigt!
Jag hade ju packat ner napp tll dem båda från 0 månader men dom är inget jämfört med hur små deras nappar är nu!
Dom ser ut som Nicoles dockors nappar!!!
Men allting har gått bra för dem under natten, vilket är jätte skönt!

Det börjar smått trilla ner att jag har 4 småbarn...
Jag är 4 BARNSMAMMA... det är STORT!
Men jag har ju alltid velat ha en stor familj, och den drömmen har blivit uppfylld!!!!


Nu fick jag min frukost!
Mm, special delivery från Sandys!


Kommentarer
Postat av: munnu

Finss det att köpa så små nappar nånstans??? fråga dem,så kan vi gå o köpa :))

2010-04-09 @ 09:31:29
Postat av: Henna

GRATTIS gumman, helt otroligt. Nu är du faktiskt mamma till 4 barn. Kram

2010-04-09 @ 10:28:33
Postat av: Donna

Det finns jättesmå nappar på Coop för förtidigt födda barn, tror att dom är för -1 eller -2 månader, kommer inte riktigt ihåg. Använde såna till Max =) Dom kostar runt 45kr st. Bara så ni vet =)

2010-04-09 @ 12:20:51
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback