Nu är våra Mirakel födda!!!!!


Här ligger jag nu på neonatal avdelningen med mina söta små mirakel alldeles utanför dörren. Dem får inte ligga i rummet med mig nu, för att läkarna måste ha så stor koll på dem hela tiden. Men jag hör dom hela tiden, sitter ju bara en meter ifrån dom, och har dörren öppen.
Jag sitter och väntar på min middag, är jätte hungrig! =) Få se vad det blir för mat...?
Andres har ju varit med mig hela dagen, och vid fem-tiden åkte han hem och hämtade med sig lite grejer som jag behöver och denna bärbara data!!!! Så nu blir det snabba updateringar med tangenter som fungerar! ;-)
Man har ju inte så mycket annat att göra här... jag har suttit vid pojkarnas värmesäng och löst korsord och bara tittat... Tänk att dom är här nu!!! Helt overkligt...
Andres hade med sina våra Prinsessor också och Puua. Gud vad jag har saknat dem!!!!
Men dem verkar ha haft det så bra så! Jag vet att dem är i goda händer hos mina föräldrar, dom trivs där och gör en massa skoj. Dessutom bor ju syrran och brorsan på samma gata som dom, så när dem kommer med kusinerna är det fest! =)

Jag vill verkligen tacka er alla för era alla för era varma lycko önskningar, det värmer!!!!

Jag lovar att skriva om förlossningen snart igen, det är så att jag måste byta rum för bara denna natt, till ett BB- rum lite längre ut i korridoren. Det är bara en säkerhets grej tydligen, så att dom har koll på MIG, OM något skulle hända.... Hmm....?
Ja mår toppen ju! Men jaja... Jag kommer tillbaka till detta rum så fort jag vaknat på morgonen!
Kommer nog även smyga ut hit på natten om jag inte kan sova...

Nu kom maten, det blir lasagne! Igen.

Skriver mer sen!


Kommentarer
Postat av: melina

Hur länge måste mina kusiner vara i sjukhuset (:

Har jue världens lust att träffa dom !! (:

Kan du inte lägag upp bilder på dom eftersom dom mamma har på sin mobil är inte så tydliga :)

2010-04-08 @ 20:29:54
URL: http://meelajna.blogg.se/
Postat av: Michelle

Åhh GRATTIS!! :) vad roligt! Vad nyfiken jag är..

Kram

2010-04-08 @ 20:34:30
URL: http://mammasnovalie.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Så skönt att allt har gått bra och att du får vara nära pojkarna. Har blivit en trogen följeslagare här på bloggen efter att jag hittade hit. Spännande att läsa om er fina familj. O Grattis igen till pojkarna!

2010-04-08 @ 20:54:53
URL: http://albinsmamma.bloggsida.se/
Postat av: Karolina Nordling

Hej ja det är verkligen jättekonstigt att de är här redan. Har inte fattat det än heller. Jag skrev det på facebook & det har kommit många gratulationer även från vår kusin Maria..haha pussa alla & ring sen när du orkar.Puss &kram

2010-04-08 @ 21:18:22
URL: http://www.karolinanordling.com
Postat av: Taru

Va mysigt! Dom såg så små ut på bilden du skickade.. Va skönt att allt är bra!

Ser fram emot att få se på dom gulliga killarna! Kram

2010-04-08 @ 21:55:05
Postat av: munnu

Hej älskling.Har du sovit bra,jag har inte det,mina tankar är hoss dig hela tiden,hälsa mina små älsklingar,och ha det så bra med dem. Kram

2010-04-09 @ 08:31:52
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback