Natti Natti...

Nu ska jag försöka sova lite, innan det är dags att gå upp kl 1 och ge pojkarna mat...
Dom äter ju var 3:dje timme, och då sätter jag alltid på alarmet på mobilen- men jag vaknat ALLTID 10 minuter innan det ringer... Eller så är det pojkarna som vaknar och letar efter nappflaskan. Heheh...
Igår natt fick jag knappt sova alls.
Jag hade en massa funderingar i huvudet, miljontals tankar flög bara runt, runt, och sen var det dags för mat.
Och så samma visa igen. Sen blev Jonathan snuvig... :( han hade lite jobbigt, så jag bad om koksalt, och det hjälpte, efter det sov han som en stock.

GOD NATT ALLIHOPA, sov så gott...

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Va roligt för er att få så mycket besök=) Ni verkar ha haft det riktigt bra, hoppas bara du slipper huvudvärken. Inte roligt att ha ont, jag hade också det igår. Nu ska jag också sova..ha det så bra. Massor av kramar till er alla

2010-04-23 @ 23:55:38
URL: http://albinsmamma.bloggsida.se/
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback