Lite "uppdateringar" hemifrån

Häromdagen fick jag email från min kära mamma som skickade bilder från årets FÖRSTA grillkväll.
Va mysigt dom verkar ha haft det, och jag ser fram emot mååånga grillkvällar framöver.
Och då har vi 2 nya familjemedlemmar med oss!

Det är så mysigt med våra grillkvällar, vi är alltid hos mina föräldrar hela syskonskaran med alla barnen.
Dom bor på nedrebotten och har en jätte stor uteplats med gungor, sandlåda lekhästar och en massa annat skoj precis utanför grinden. Även lilla kiosken ligger precis bakom hörnet, dit min pappa brukar ta med sig alla barnbarnen och handla glass/godis. Jag längtar jätte mycket! 
Vi brukar också grilla hos Andres föräldrar, där är det samma sak, där samlas allihopa (och dem är inte så få heller) och umgås, ätergott och har kul. Hans föräldrar har också jätte stor uteplats, så där finns det gott om plats för allihopa också.  Kommer nog att bli gott om roliga, sköna grillkvällar i sommar!

Felicia (systersdotter) & Emma (brorsdotter)

Min syster Karolina & pojkvännen Peter


Vad mer (nytt) har jag hört hemifrån då... Hmm...

* Jo- Felicia har börjat på dansskola, och hon tyckte att det var jätte roligt, hon gillar att dansa och showa, så det passar nog henne utmärkt!

* Min vän Jopo har tagit körkort!!! GRATTIS!

* Min bror Stefan (Stefu) och svägerskan Anna ska gifta sig den 22 maj, så där är det fullt upp med bröllops planeringarna, och där SKA vi vara hela familjen när den dagen kommer.
Det har jag redan snackat med guldklimparna om, så dom vet vad som gäller


* Vill även säga Hej, och tacka alla mina vänner från FAMILJELIV.se för all stöd och uppmuntran som dom gett mig, jag följer er i Maj-tråden! Snart har ni också era små guldklimpar hos er!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Tack :) Jodå vi mår bra, flickorna sover mest och det går fin fint, jag längtar bara tills de slipper sonderna, men förhoppningsvis dröjjer de inte allt för länge :)

Hoppas allt går bra med dina pojkar! Kommer de bilder snart?

2010-04-14 @ 12:30:19
URL: http://fluffin.blogg.se/
Postat av: Linn

Ja jag tycker att dom är väldigt lika. :) Ja den tiden var väldigt lång.. men det finns ju en anledning att vara är och man gör ju allt för sina små! nej, flickorna är först! :)

Mvh Linn

2010-04-14 @ 13:30:39
URL: http://dubbellycka.blogspot.com
Postat av: Erica

VI stannade på neo i 7 veckor men det var för att vi bodde så långt borta från sjukhuset.. och det fanns ingen hemsjukvård. Men dom ville att hon skulle väga 1700 gram när vi kunde åka hem. Vi hade henne i kuvös i 3 veckor och sen i värmesäng. Fick ha henne på vårt rum sista 2 veckorna. Du kommer säkert komma hem efter 4-5 veckor. Va skönt att allt verkar gå bra. Jag tänker på dig så mycket gumman, dom där tomma kvällarna på sjukhuset glömmer man aldrig. Man känner sig så ensam fast man har människor runt sig hela tiden. Tur att personalen är så underbara. Dom blir som en vänner för livet. Vi låg på samma neo med Tor i en vecka nu och alla kom ihåg oss så väl :-). Mysigt i efterhand! kramar

2010-04-14 @ 14:42:51
URL: http://lillaica.blogg.se/
Postat av: Erica

Vi har haft magsjuka... i över två veckor, därför har jag itne varit inne och skrivit till dig gumman. :-) kramar

2010-04-14 @ 14:44:48
URL: http://web.me.com/kercoff
Postat av: Liz

Hej!

Sa underbart att lasa din positiva blogg och att hora att allt gar bra! Visst ar det sakert jobbigt och oroligt, men du verkar sa stark! Att du saknar din man och dina flickor ar ju sjalvklart, och att du ventilerar om det ar sakert jattebra, sjalvklart att du maste kanna dig kluven, speciellt nar allt nu gick sa fort och oforberedd som du var nar du blev inlagd..



Roligt att du har tid att kolla in oss i Majtraden, dar hander det ju saker varje dag, jag har varit dalig pa att uppdatera dar, men ska battra mig. Mina twins lar komma snart de ocksa...2-3 veckor trodde lakaren, gick in i vecka 33 igar.



Ha det jattebra, stor styrkekram till dig och din fina familj!

Liz

2010-04-14 @ 18:01:25
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback