Ja det banne mig SNÖAR!

Va ROOOLIGT att vakna och titta ut och se att det snöar, så som man har saknat det!
NOOOOT!!!!
Jag som tänkte gå ut och sätta mig i lekparken med tjejerna.
Va deprimerande.... Just när man trodde att våren var här.... Och nu ska det visst snöa i tre dagar....

Precis när barnen har tagit fram sina cyklar och sparkcyklar, bytt om till lättare skor/jacka, så ska allt fram igen...
Och dem då, som har bytt till sommardäck på sina bilar..?
Blääh.

Vad ska man hitta på idag då... Vi ska i alla fall hämta sängen från Babyland, sen blir det väl att vi pysslar här hemma bara. Ska nog passa på att rensa i tjejernas garderober IGEN.

Nyss prtade jag med min syster, hon frågade om vi ska följa med till Leklandet. Hmm... Kanske kan vara något för Nukke?  Vi får se hur det blir med det, hon verkar vara väldigt trött redan nu, bara ligger på golvet och gosar med sin lilla syster  Men hon brukar ju snabbt piggna till när man bara nämner hennes kusiner...

Allvarligt talat- DET SNÖAR!

Kommentarer
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback