IMORGON ÅKER VI HEM !!!!!!

WOHOO !!!!

 
Imorgon förmiddag får vi ÄNTLIGEN åka hem!!!!!
Idag har vi haft förberedelser (lägger in bilderna snart) och imorgon är allting klart, då tar vi hem våra pojkar!!!!!
JAG ÄR SÅÅÅ GLAD!
Min sista dag här nu... (bara för det så går det långsamt)
Imorgon är vi hemma, och vi blir en HEL familj igen.
Jag undrar hur tjejerna ska reagera när vi tar hem pojkarna?
Och hur kommer dom att reagera att jag är hemma? For good!

Andres åkte precis hem nu, han skulle tydligen städa hela lägenheten och sätta upp pojkarnas spjälsäng.
 KÄRLEK!


Kommentarer
Postat av: Donna

Åh vad glad jag blir för er skull. Vad skönt att komma hem till flickorna och sova i sin egen säng och äta riktig mat =)

Läser din blogg varje dag och blir alltid lika glad när du skrivit något nytt. Du är otroligt duktig på att skriva tycker jag =) Jag skulle aldrig klara av att ha en blogg. Vet inte vad jag skulle skriva om haha.

Läste om er resa med hormonsprutor och allt där till. Vi har haft liknande resor du och jag. Jag opererades för endometrios och gjorde samtidigt en äggledar spolning. Dom upptäckte då att mina äggledare var helt stängda så vi fick gå direkt på IVF. Efter massa sprutor i magen (är spruträdd) och på 5:e ET försöket blev jag gravid med Max. =) Sammanlagt tog det väl 1,5 år tror jag.

Så nu vet du lite om hur jag hade det oxå.

Ta hand om dig nu och hoppas att dagen snart tar slut så du får komma hem till dina hjärtan och bli en hel familj igen.

Massa kramar

2010-04-26 @ 17:03:23
Postat av: Kicki

Åh va roligt!! Blir så glad för er skull! Nu får ni mysa och vara tillsammans hela familjen! Hope to see you soon! Kramisar från Kicki

2010-04-26 @ 17:12:34
Postat av: Karolina Nordling

Äntligen......skööönt

2010-04-26 @ 17:37:07
URL: http://www.karolinanordling.com
Postat av: Anonym

VAD kul :) weehooooooo

2010-04-26 @ 18:04:23
URL: http://mammanemma.blogg.se/
Postat av: Melina

Vad kul att ni kommer hem ! :D

Får väl ta och tvinga mamma att åka dit så jag kan träffa min nya kusiner :D

Juste, när villu att jag ska fixa den nya designen? :)

2010-04-26 @ 19:52:29
URL: http://meelajna.blogg.se/
Postat av: munnu

satu, tårtan är redan klar,välkommen hem,min älskade dotter och Danilo o Jonathan .. :)))

2010-04-26 @ 20:44:45
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback