Framtids planer för "The Gonzalez Twins"

Visst är det trevligt att ha någon att prata och skoja med här när det känns lite ensamt.
Igår satt vi (jag och 2 skötare) och pratade om dessa nya avdelningar,
och dem frågade vad jag tyckte om mitt rum och om jag hade några klagomål.
Jag sa att det är bra, skönt att få vara så nära pojkarna- men att det r lite knasigt med duschen, dom har nämligen ingen tätning mellan dusch och dörr, allting är öppet, och det är väldigt litet där inne, så all vatten rinnet ut till rummet! (fast det finns en glasdörr där inne som man stänger- men som sagt- Ingen tätning under) Man får lägga en handduk på golvet mellan glasdörren och toadörren så att vattnet inte rinner ut,
och så får man försöka duscha i ett så litet hörn som möjligt.
Det hade andra också klagat på. En sköterska sa att hon inte förstår hur detta var planerat, och sen att det finns toapapper BAKOM toalett stolen- och här ska folk som precis blivit snittade sitta! Hur hade dom tänkt det ska fungera, dem som planerat detta? frågade sköterskan. Då kom dom på att Tvillingarna Gonzalez ska starta en byggfirma när dem är stora, och då ska dom tänka på att INTE lägga toarullen bakom toan, och att alltid täta duschen!

Hahaha, och så föddes en framtidsplan- THE GONZALEZ TWINS AB.

Den andra sköterska sa att eftersom Nicole & Vanessa gillar musik och att dansa så borde dem bilda en grupp, som "Jackson Five", fast dem blir "Gonzalez Four", men sen fick den andra sköterskan den genialiska idén att vi kan snart skaffa ett femte medlem till Gonzalez gruppen!

Men än så länge blir det "THE GONZALEZ FOUR"!


Nu ska jag titta på min favorit serie- Desperate Housewifes!


Kommentarer
Postat av: Karolina Nordling

Haha vad roligt...pusu beso

2010-04-13 @ 21:58:11
URL: http://www.karolinanordling.com
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback