En ny kategori- S V A R

Här tänkte jag skriva svar till er som kommenterat mina inlägg, men som inte har angivit något eget blogg adress, till er övriga skriver jag på era bloggar ;-)

ANONYM: Ang. prematurdockorna så tror jag att man kan beställa till "vanliga" också :-) Gå in på deras hemsida och kika in där http://shop.textalk.se/se/artgrp.php?id=8889&grp=266277
Hoppas det går bra!

MUNNU: Ihanaa kun aina jaksat lukee mun sivuja, ja toivottavasti ett itke joka kerta?? Hihi, LOVE U, oc tack för att ni alltid tar så bra om våra tjejer! Pusu Beso!

HENNIS: Hej vännen! Va roligt att du har hittat hit! Snart ses vi nog :) Allt bra med dej??

KICKI- Hej vännen! Jätte roligt att du orkar följa oss på min blogg, det värmer! Hur mår ni?
Hoppas att vi kommer hem snart så vi kan ses igen! Kram

ANONYM som skrev: "Hej grattis till dom underbara små pojkarna. Har följt din blogg dom senaste dagarna och är grymt imponerad av dig hur positiv, glad och stark människa du verkar va. En underbar mamma som skriver så fint om sin familj. Kommer fortsätta följa bloggen och hoppas att ni får komma hem till resten av familjen snart. Kram på er"
- TACK SÅ JÄTTE MYCKET!!! Det värmer att få kommentarer som din! :) Kram

MICKIS- Hej!!!Jätte kul att höra från dej, och va kul att du har hittat till min blogg, och att du vill läsa! :) Tack så jätte mycket för ditt kommentar, det värmer! Hittade du hit via Donna? Kram
 
MAMUS- Heeeej Mamus!!! Va roligt att du läser min blogg! Och jätte gulligt av er att ha köpt kläder till pojkarna, hade ni inte behövt göra ju! :) Hoppas vi ses snart!! Hälsa Jarmo & Mimmi ;-)

ANNA med 4 prematurer- Tack! Hur länge fick ni stanna på sjukhuset med era små?

LINDA- Hey Sweetie! Tack för fina orden, hoppas att alltär bra med er också??

LIZ- Hur mår du och magen?

Så, hoppas att jag inte glömt att svara på någon, annars är det bara att hojta till, så svarar jag så fort jag kan =)
Kram Satu



Kommentarer
Postat av: emma

Tack för svar :)

2010-04-22 @ 07:41:05
URL: http://mammanemma.blogg.se/
Postat av: Hennis

Ja, vi får hoppas att vi gör det :)

Det var längesen nu, sist vi sågs va typ vid din möhippa väl?

Jag mår så bra så, vi trivs i vårat hus ute i skogen, så lugnt och skönt så...längtar tills att Robban med familj ska komma hem imorgon.

Har saknat dom så. Vi höres. kraaamen

2010-04-22 @ 13:37:11
Postat av: Liz

Hej!

Tack for att du orkar undra over andra nu nar det ar sa mycket du sjalv har att gora! Har ar det jobbigt!! Stor och tung och ont overallt. Har nog fatt alla krampor som bockerna bara kan beskriva. Det absolut varsta ar att inte kunna sova eller vila for att kroppen gor sa ont och for att fotter/ben och hander sticker och gor ont...men men, huvudsaken ar ju att twinsen stannar inne lite langre. Har gatt 34 veckor nu, ska pa ul nasta tisdag for att se hur stora dom ar. Kanske sista ul??! De flesta tvillingar fods i vecka 35 enligt min lakare, sa man kan ju hoppas, annars hoppas jag pa vecka 36 sa det bara ar 2 veckor kvar....



Det ar sa harligt att lasa om dig och din familj!! Ar sa imponerad hur stark du ar och hur du hanterar situationen att vara separerad fran ovriga familjen. Det maste vara jattejobbigt. Min dotter ar 8 ar och har aldrig varit ifran mig mer an nagon natts overnattning nagonstans hos familj...Kan inte forestalla mig att vara utan henne i veckor....



Sa skont att hora att allt ar sa bra med pojkarna, sa sota aven om dom ar sa sma. Men som du sager, synd att dom inte ar lite mer flexibla med att fa komma hem. Dom vaxer ju dar ocksa som sagt. Det man kanske vill forhindra med att ha er kvar pa avdelningen ar ju att det ar mindre infektionsrisk pa pojkarna dar ni ar nu. Kommer ni hem och flickorna pussar och kramar och andra besokare kommer och gar, ar det ju latt att nagon har med sig baciller som nu pojkarnas immunforsvar har svart att klara...en tanke bara. Tycker att du skulle fa mer information av lakare om varfor och vad som ska uppnas for att fa komma hem!!



Ta hand om dig, kommer komma med uppdateringar nar mina sma har kommit!!!



Kram Liz

2010-04-22 @ 19:21:41
Postat av: Mickis

Hej igen tjejen =)



Ni får snart komma hem ska ni se. M de va Donna som gav mig din bloggadress,de tackar jag för ;) Vi kom in på dig så berätta hon att du hade en spännande blogg =)Jag är ju så barn tokig så din blogg passar mig perfekt! DU är världens bästa mamma... Lycka till & va rädd om dig och familjen såklart. Kram

2010-04-22 @ 21:47:14
Postat av: Anna med 4 prematurer.

Elsa v.32, åkte hem i v.35. "3v" danderyd

Fanny v.28+5 åkte hem v.33+6

Theo 32+0 åkte hem v.34+4

2010-04-23 @ 08:12:27
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback