♥ Satu´s S V A R ♥

Blondie<3 om &hearts; Satu´s S V A R &hearts;:
Hejsan!
Du svarade ej på min fråga:
Skulle Emma&Felicia få passa barnen själva utan att ngn vuxen var med? Alt gå ut med barnen utan att ngn vuxen var med?
Gick Sebastian & Dewin på samma dagis?
Vilket år är Sebastian och Dewin födda? :D
Kram på er!
P.s Ni har otroligt söta barn!<3 Jag skulle önska ni fick fler barn! :D
Jag älskar din blogg och kan inte sluta läsa den! :) <3
SVAR: Oj, ber om ursäkt att jag missade svara på din fråga!
Emma & Felicia har varit ute på gården själva, fast då "bara" med Nicole och Vanessa. Grabbarna vågar man inte lämna, för dom är verkligen överallt och det ansvaret vill jag inte lägga på dem. Sebastian och Dewin har gått på samma dagis, men nu har ju Sebastian börjat på 6-årsverksamheten, så Dewin är själv kvar på dagis. Sebastian är född -05 och Dewin är -07. Tack förresten, va kul att du läser . Hur hittade du hit?
Ha det bäst!

-Santsu- om !!!! VI SKA FLYTTA !!!!!!!!!!!:
Hei,ihanaa! Onnea hurjasti uudesta asunnosta! Varmasti mahtava ja helpottunut olo! Kiitos kauheasti nopeasta vastauksesta koskien ipadia! Olin juuri hankkimassa ipad2 ja siksi kiinnostuin ja kyselin. Nyt onnellinen ipad2 omistaja! Andresille myöhästyneet onnittelut! Mun tyttö täytti samana päivänä 15.9 9vee! Nyt vain pakkailemaan ja mukavaa muuttoa teille!! Kuvia odotellessa :)
SVAR: Kiitos!  Tuntuu ihanalle, että saa kaikki lapset samaan kerrokseen, ja varsinkin että me kaikki nukumme samassa kerroksessa! Onne muuten iPd 2 omistajalle, tykkäätkö siitä? Andres kiittää onnitteluista, ja myös onnea sinun tytölle! Oliko juhlat? Haleja!

Fellu om &hearts;:
Jag älskar dig jättemycket och dina barn! pusu beso rakastan
SVAR: Rakastan!!!!

Tracy om Pedofil på våran gård!:
Fyfan vad vidrigt tror du menar "r" som liten va man ofta hemma hos han. Fick godis o ja vet inte allt. Vad äcklad JAG blir!!!!
SVAR: Ja, jag menar Roger! Är du från Haninge?

Kommentarer
Postat av: Blondie<3

Tacks så jätte mycket för svar!!! :D <3

Jag hittade till din blogg via bloglovin tror jag (kommer inte ihåg, var ganska länge sen jag började läsa din blogg!)



Kram på er!! <3

2011-09-17 @ 22:27:18
Postat av: -Santsu-

Moikkismoi! Tää iPad on kyllä niin helppo ja ihana. Tulee oltua paljon enemmän nyt koneella kun pääsee nopeaa nettiin!! Kyllä oli juhlat,ensin kavereille ja sitten sukulaisille. Kaveri synttärit järjestin ekaa kertaa hiukan eri tavalla. Tyttö sai valita 4-5 kaveria jotka vietiin ravintolaan syömään ja sitten elokuviin katsomaan smurffeja. Ihana leffa,muuten! Kaikki lapset tykkäsi tosi paljon! Täällä meil kaikki lapset ollu tosi kipeitä,nuhaa,kuumetta ja yskää. Ja molemmilla kaksosilla on vieläkin tosi paha yskä. Ja ventolinea kuluu,aaarghhh. Yöt on yhtä hel***tiä. Kaik yskii ja heräilee ja sitt itketään. Apua,kyllä vois jo alkaa kunnon yö unet. Joko teillä lapsukaiset on parantunut? Mites Nukella sujuu päiväkodissa? Haleja ja onnea vielä kerran.......

2011-09-17 @ 23:26:23
Postat av: Tracy

Min mamma bor där så innan jag flytta hemmifrån så bodde jag också där! Så vi har vart grannar :) det där med Roger, hoppas han skäms för att visa sig ute!

2011-09-18 @ 01:08:35
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback