♥ Satu´s S V A R ♥

Halloj allihopa!
Va roligt att ni lämnar kommentarer, det uppskattas!

Tack så jätte mycket för alla gratulationer om lägenheten, jag är också så glad!
Det känns jätte bra, det här valet vi gjort.
När vi (jag) började kolla på nytt boende för år sedan så tittade jag först och främst på PLANLÖSNINGEN.
Eftersom jag ville ha allt i ett och samma plan så var radhus uteslutet, och enplans villor var på tok för dyra, så det blev perfekt det här. Im sooo happy!!!
******************************************************************************************


Madi
om Andres födelsedagskalas! ♥:
Hej!
Måste bara fråga en grej. Hur många var det på kalaset o hur många tårtor gjorde du? Min lille skrutt fyller ett i veckan o har ingen aning om hur många tårtor man behöver göra... Då är vi ändå bara 10 personer som kommer äta... Hahaha!
SVAR: Vi var nog ca 15 pers och hade 2 tårtor, så det blev över också! :) Tror att du kanske behöver 2 du också?
GRATTIS till din lille skrutt!
 Hoppas ni får en bra födelsedag! Kram


Kicki om !!!! VI SKA FLYTTA !!!!!!!!!!!:
Åh va kul! Säg till om ni behöver flytthjälp! Kramis! PS. Du kommer väl nästa måndag? ;-)
SVAR: Tack vännen!!! Va snällt, det ska jag absolut komma ihåg! Vore superkul att ses nästa måndag.
Let u know soon!

Irene
om !!!! VI SKA FLYTTA !!!!!!!!!!!:
kommer ni flytta till radhus eller? Grattis forresten :)
SVAR: Tack! :) Nej, det är en lägenhet  Hur mår du?

Kristina om !!!! VI SKA FLYTTA !!!!!!!!!!!:
Hej hej , vill först berömma dig för en superbra blogg ;) och ni verkar vara en helt underbar familj . Super grattis till nya lgh , är det en stor lgh , får ni egen trädgård oxå kanske ?? En fråga som du kanske får ofta , kan ni tänka er fler barn ? Lycka till med flytten :) kramar
SVAR: Tack så jätte mycket ! Ja, det är en en sexa, så alla får egna rum. Ingen egen trädgård, dock. Ang. fler barn- Just nu känns det som att vi har fullt upp med de 4 vi har. Känner att jag vill kunna ge alla barnen dså mycket tid och uppmärksamhet som möjligt. Det vore inte rättvist mot varken dem eller "nya bebisen" om vi skulle ha fler just nu... Men jag är absolut inte omöjlig för en till om några år

Helena
om !!!! VI SKA FLYTTA !!!!!!!!!!!:
Men så kul, grattis! :)
Antar att det är den lägenhet som du ville ha, eller?
Önskar jag kunde hjälpa dig/er både med barnen och flytten, tycker sånt är jättekul jag. :)
Ser fram emot bilder sedan i vinter på nya lägenheten.
Kram från Söderhamn
SVAR: Tack vännen! Alltid lika kul att se att du har kommenterat! Va snäll du är, jag tycker också att sånt är superskoj!!! Jag kommer att njuta i fulla last!

Taru
om
!!!! VI SKA FLYTTA !!!!!!!!!!!:
Woohoo! Grattis till nya lyan. Va skönt det kommer bli för er när ni har mera yta och fler rum. Men vi kommer såklart sakna våra grannar :-)
Snart ses vi! Ska bli kul att få catch up! Kram
SVAR: Det var jätte kul att ses! Kommer att sakna er också, men vi ses ju ändå!

Så, you know the drill- Om jag missat någon, så säg till!

Kommentarer
Postat av: irene

Jag mar fint hur mar du sjalv? :) Harligt ju!

2011-09-17 @ 17:51:56
Postat av: Blondie<3

Hejsan!

Du svarade ej på min fråga:

Skulle Emma&Felicia få passa barnen själva utan att ngn vuxen var med? Alt gå ut med barnen utan att ngn vuxen var med?

Gick Sebastian & Dewin på samma dagis?

Vilket år är Sebastian och Dewin födda? :D



Kram på er!



P.s Ni har otroligt söta barn!<3 Jag skulle önska ni fick fler barn! :D

Jag älskar din blogg och kan inte sluta läsa den! :) <3

2011-09-17 @ 18:07:59
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback