Pedofil på våran gård!

Fy fan, säger jag bara!

Häromdan när vi var ute på gården med alla barnen så kommer prästens fru (hon heter också Satu) fram till mig och och vill varna mig för något.
Jo, hon fick höra att det bor en pedofil på våran gård! What!?

Hon hade inte först trott på henne, men dom googlade på hans namn, och ALLT kom upp!
Han har blivit dömd för våldtäkt på barn 6 (!!!) gånger!
Gissa om jag ville kräkas!
Jag har alltid tänkt på såna äckel när man hör om sånt, och nu får man veta att det bor en så nära?!
Jag googlade också på namnet och läste allt vad han har gjort, det står adress, att han är ca. 70 år och allting. Äckel!

Och jag har ju pratat med honom, och tyckt att han verkar jätte snäll!
Känns jätte obehagligt att det bor en pedofil så nära.
Han har tydligen suttit vid kiosken och bett barn krama honom innan dem går in och köper godis.

Man ska verkligen lära sina barn att INTE ta emot något från främlingar, inte följa med någon, hur dem är lockar.
Barn är så godtrogna, dom kan inte ens föreställa sig att det finns såna här idioter.
Nu gäller det att inte låta barnen gå nånstans där man inte ser dem...

Han väntar på ännu en dom tror jag att det stod, som han har överklagat eftersom han har ett hjärtproblem.
Han fick 4-5 år... Men han väntar på domen hemma, och får fler chanser att förstöra barns liv.

Vad f*n ska man göra!??
Man borde bara skära pitten av såna där idioter!


Kommentarer
Postat av: boosse

Fy fan! Pedofiler är det värsta jag vet. Min hemskaste mardröm är att någon ska röva bort Maribel. Det är en av anledningarna av att jag håller henne så hårt.

Omedelbar kastrering vid första brott!

Själv skulle jag inte kunna bo kvar. Hoppas att han får åka in illa kvickt!



Det finns en jättebra barnbok. Men minns inte vad den heter.

Handlar om en flicka som alltid säger nej men en dag skulle hon och hennes vän gå hem själva från förskolan. Då kommer det fram en gubbe som vill bjuda dem på äpplen eller vad det var som finns i hans källare, undrar om det inte fanns söta kaniner med i bilden. Flickans vän ville men flickan skrek neeej. Den var riktigt bra. Läste den ofta för barnen på jobbet och hade en dialog efteråt. Jättebra var den!

2011-09-12 @ 21:36:10
URL: http://boosses.blogg.se/
Postat av: Helena

Usch och fy! Hur kan människor bli så vidriga, det kommer jag aldrig förstå. Bara hoppas de får livtidsstraff i ett vanligt fängelse, där brukar de få ett helvete av de vanliga fångarna som hatar folk som går på barn o kvinnor.

Hoppas ni blir av med äcklet snarast.

2011-09-12 @ 21:49:06
Postat av: Karolina Nordling

Fyyy va hemskt! Dax att flytta?

2011-09-12 @ 22:00:18
URL: http://Www.karolinanordling.com
Postat av: tracy

Fyfan vad vidrigt tror du menar "r" som liten va man ofta hemma hos han. Fick godis o ja vet inte allt. Vad äcklad JAG blir!!!!

2011-09-13 @ 01:12:28
Postat av: mummu

Satu köp en givär och ge den till mig,fy vilken äckel,sånna får ju inte bo nära barnfamiljer.

2011-09-13 @ 09:37:49
Postat av: mamus

Vad är det för jävla äckel! skära pitten var väl lindrigt häng han i ögonlocken och låt han titta ihjäl sig,fy fan såna äckel ska man bara plåga ihjäl,hoppas han inte blir isolerad utan får vara bland de andra internerna, då får han sitt straff de hatar pedofiler, ha det bra krama alla från Mamus

2011-09-13 @ 09:39:10
Postat av: Taru

USH JA! Han borde få flytta härifrån... Man känner sig ju inte säker alls. Tack för att du berättade för oss gumman! Hoppas allt är bra annars?

Typiskt att jag har så långa dagar i skolan , vi får ta och ses snart.. Stor kram till hela familjen!

2011-09-13 @ 11:32:54
Postat av: Anna med 4 prematurer

ÄCKELGUBBE!!!



Du e en bra mor Satu. Håll i dina barn som du gör och den där boken som Bosse? Tipsade om kanske du ska söka efter? Du får gärna tala om namnet på den för mig...



STORA KRAMAR!!!! (Facebook: Anna Majlov)

2011-09-13 @ 18:16:12
Postat av: Nathalie

Fy fasen va äckligt!! Förstår inte att man kan göra barn nåt så ont..

Om du vill kan du messa eller maila hans namn till mig så jag kan varna min kusins familj som bor där.



Kram

2011-09-13 @ 19:05:17
URL: http://albinsmamma.devote.se
Postat av: Melissa - Mamma Till Vincent&Linus

fy fan va läskigt förstår din oro och de är rent utsagt förjävligt milt sagt att såna lever

2011-09-13 @ 20:55:46
URL: http://OoOMelissaOoO.blogspot.com
Postat av: Babyboo

Men usch va hemskt! Snart vågar man inte släppa barnen någonstans...

2011-09-15 @ 17:41:07
URL: http://blogg.mama.nu/babyboo
Postat av: madeleine

ush vad jobbigt med en pedofil som bor nära er, du får ha koll på barnen, kostigt att han får varra hemma, finns inga bra straff i sverige, alldeles för dåligt.



kram

2011-09-16 @ 10:18:13
URL: http://madeleine82.blogg.se/
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback