♦ Satu´s S V A R ♦

Insåg precis hur länge sen det var när jag svarade på era frågor sist.
Jag svarar ju på era bloggar sånt som ni frågar här (ni som har), men resten av er har fått vänta, sorry!

Ops, insåg att jag inte kunde kika in på äldre kommentarer just nu, ibland får datorn hjärnsläpp, men dem här hittade jag ändå!
Hojta till om jag glömt något!!!

Mia N 
om Tavlorna på plats:
Jättefin fotovägg med text.
Var kan man köpa/beställa sån text ???Skulle så gärna vilja ha de med.
Föresten Mia heter jag och följer din blogg. Din familj och era upptåg har blivit som min vardag. Tycker de är jätteroligt att läsa den.
Mvh // Mia
SVAR: Hej! Va roligt att du hittat hit och skickat en kommentar också, tack!
Texten beställde jag från unikdekor.se man kan antingen beställa något av deras egna, eller så kan man skriva vad man själv vill, vilket jag gjorde


Helena om Nyklippta charmörer :):
Vad stora pojkarna blev när de blev nyklippta. :) Knepigt att de alltid ser äldre ut då...
Gillar verkligen färgen på Dewins matta. Den skulle jag gärna få tag på. Vet du var den är köpt på för affär? :)
"Han bara liknar den andra pojken"... underbar dotter du har. :)
Bygger båda tjejerna pusslen med så pass många bitar själva?
Ha de bäst.
Kram
SVAR: Hej vännen! Javisst såg dem plötsligt mycket större ut nu! ;)
Dewins matta är köpt från Rusta och står högt upp på min önskelista också. Vill så gärna ha en sån till vardagsrummet, jätte snygg! Ang. pussel så lägger dom inte det själva, man får sitta med och "hjälpa" till :)
Hur mår ni?? Hur gick julen? Fick din dotter alla sakerna som hon önskade sig? Hihihih... ;)
************************************************************

Jag har också fått många nya läsare, vilket är roligt!
Många av er undrar om vi ska skaffa fler barn?
- Just nu känns det som att det räcker gott och väl. Med så mycket trots (har dock lugnat ner sig enormt) och sömnlösa nätter känner jag att jag är nöjd nu. Jag har två friska prinsessor och två friska prinsar, vad mer kan jag begära? :) Men jag ska inte säga att jag aldrig mer vill ha barn, det känns så sorgligt att bestämma det.
Men inte just nu och på några år iaf.
(Andres har tre vuxna barn sen innan, hans "yngsta"- Micael bor med oss och är 18 år.)

Som sagt- hojta till om ni undrar över något, eller om jag missat svara.


Kommentarer
Postat av: Helena

Blir ett besök på Rusta framöver då, och ett mattinköp. Hoppas den finns kvar bara. :)

Julen blev lugn o mysig. Var uppe i Järvsö hos Stefan, (dotterns pappa, min särbo) och min mamma var med också. God mat, massor av fika o godis, massa julklappar. Tror Linnea blev nöjd trots att det varken var häst, skoter el fyrhjuling med i paketen. :)

Är så mysigt att vara där uppe, mycket snö, lugn o ro, fin miljö och mycket djur.

Här i stan är det supertrist ute,grått, ruggigt o halt. Inge snö alls. Trist för barnen.

Nu är det sovdags här, blir en dag på stan imorrn. :)

Ha det bäst och hälsa hela familjen.

Kram från Söderhamn

2012-01-09 @ 00:43:38
Postat av: Anonym

Hej



jag har frågat en gång förut men fick inget svar då:)

Jag undrar var du har köpt locktången som du krusade flickornas hår med?

Har länge letat efter en sån till min dotter.

Jag har också 4st barn men på 5år, men inga tvillingar.Så det är tätt här med ;)

Ha en bra dag, Susanne

2012-01-09 @ 13:07:46
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback