Nyklippta charmörer :)

Hello solen!
Finns det något bättre än att få vakna upp till att solen skiner?
Jag blir på så mycket humör, allt känns så mycket roligare.
När Nicole såg att solen sken sa hon glatt: "Åhh, titta nu har det blivit sommar!!!"

Fast det ligger lite snö i backen, och det är 4 minusgrader, men det gör inget, bara jag får se lite sooool!

Igår började syrrans barnvecka och då gick jag och barnen dit för en play-date. Eftersom Peter (syrrans kille) och hans barn Linus & Filip flyttat ut, så har Felicia och Dewin fått alldeles egna rum.
Puua har vart där och gjort nytt golv till Dewins rum, vilket blev jätte fint!

Barnen trivdes och lekte så fint. Jag och syrran fick ha lite syster-snack med med varandra, vilket kändes som en evighet sen sist!  Hon fixade även "Storytel" till mig,- man kan lyssna på en bok i sin egen mobil, det ska jag göra så fort jag får lite tid, thanks sis!

Nukke leker med Dewins hus


Dewin har fått ett skrivbord till sitt nya egna rum där han sitter och gör "läxor" Hahah...

Han är väääldigt mån om kläder för att vara en grabb på fyra år!
Vet inte hur många gånger han bytte kläder igår, han tyckte inte att nånting passade riktigt, och så matchade ju inte skärpen heller. Han ville ju likna sin stora Idol, Eric Saade!

Mosters lilla Eric Saade!


Twinsen before the hair-cut:
Två små trollungar


Love ya guys!


Efter ett tag kom våran bror Toni med pojkvännen Tobias och våran kusin Jon. Dom hade med sig rakapparaten, och Toni stod först i kö. Karo funkar ju som frisör i våran familj...
Sen var det även dags för twinsen att bli klippta, dom såg ju ut som trollungar.
Jag var lite osöker först, eftersom Andres hade å mycket problem med Jonathan sist han skulle klippas, han ville inte alls sitta still. Först ut var Danilo, han fick godisar att underhålla sig med och det gick bra, även för Jonathan gick de bra! Han var lite kruxigare, men det gick ändå bra.
Vi fick underhålla honom med det ena och det andra, dock !



Mummu ville komma och kika på charmörerna också.


Vanessa



Sen var det dags att gå hem och bada allihopa, för det var hår överallt som kliade (jag satt ju och höll i grabbarna medans de blev klippta)

Och sen var det dags för pizza och myskväll framför en film.

P.S Tack Felicia för att du skrämde mig så att jag spillde all min dricka...
Tack Karo för "storytel", sällskap, hårklippningarna och skalet! Love u!!!


Kommentarer
Postat av: Helena

Vad stora pojkarna blev när de blev nyklippta. :) Knepigt att de alltid ser äldre ut då...

Gillar verkligen färgen på Dewins matta. Den skulle jag gärna få tag på. Vet du var den är köpt på för affär? :)

Ha de bäst.

Kram

2012-01-07 @ 23:45:40
Postat av: Karolina Nordling

Love you too!!!

2012-01-08 @ 02:25:15
URL: http://Www.karolinanordling.com
Postat av: Emma - mamma till två vildare

Hittade till din blogg idag av en slump från någon annan blogg och nu har jag suttit som klistrad här och läst en bra stund. Så fint du har det härinne och vilka härliga ungar du verkar ha! :)

Nu var ju det här ett väldigt gammalt inlägg, men OJ vad glad jag blev att hitta några rader om klädintresserad fyraåring, haha. Jag har en sådan själv, nämligen. Han är helt otrolig! I dag har han t ex hunnit byta outfit 4 gånger, för "man kan inte ha långbyxor när man ska sitta i soffan", "jag MÅSTE faktiskt ha den här tröjan, det är min köra-bil-tröja" osv. Oerhört påfrestande emellanåt, haha.

Eftersom inlägget är två år gammalt kan jag ju också fråga hur den grabben är idag? Fortf lika klädintresserad? :P

2014-01-31 @ 12:32:03
URL: http://irrelevant.blogg.se
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback