Shopping 4 baby brother ♥

Eftersom Danilo & Jonathan hade far & son tid med varandra igår så passade jag att ha mor- dotter (döttrar) tid.
Vi tog bussen och åkte till Handen C, och tjejerna ville också äta på McDonalds såklart.
 
Där kom en bloggläsare fram och knackade mig på axeln och sa hej ♥
Jätte kul att läsare kommer fram och hälsar, det uppskattas!
 
Syrran och hennes barn var också i centrum, så min systerdotter Felicia ringde och frågade om hon kunde få gå runt med oss istället för att sitta med sin mamma på lunch-date med en kompis och visst fick hon det :)
Hon och Dewin mötte oss på McD´s.
 
(Vanessa hade luvan på sig hela tiden för att hon inte alls gillade de två tofsarna som jag gjorde på henne på morgonen...)
Medans jag letade efter en grej så underhöll tjejerna sig själva i provhytten och tog fina bilder :)
 
Sötisarna. ♥
Syrran mätte upp oss och Nicole ville shoppa för sina pengar som hon fick från tandfén och valde en rosa mössa med ett hjärta på. Jag köpte några hårtoffsar och diadem till flickorna, samt lite kläder till "Torgny"!
Klart att han måste ha lite kläder nu- nu är det ju max 10 veckor kvar!
 
Tänk om jag skulle gå till vecka 40?! Mitt mål är iaf vecka 36 + 0. Och om han skulle komma då, så betyder det att han är här redan nästa månad! CRAZY!
Smiley
Nicole, Vanessa och Felicia var ivriga med att leta efter fina kläder till lille Torgny. T om Olivia var på shopping humör! (undrar vem hon ärvt det ifrån... Smiley)
Men seriöst- finns det något som är så mycket roligare än att handla bebis/barnkläder??
Och nu kan jag ju handla lite i alla avdelningar- Lööv it, but its dangerous.
 
Olivia fick sitta i vagnen för hon skulle rymma och gömma sig hela tiden, men hon lyckades dra ner ett set med Musse Pigg på som var supergulligt och rätt storlek och allt. Från Olivia till lillebror "Torgny". ♥
 
Jag måste kolla vad vi har för kläder till honom nu, vad som behövs köpa osv.
Jaaa... nu kommer jag ihåg, jag skulle ju skriva ett sånt där lista för länge sen, kommer ni ihåg att jag skrev om det? Så kan man bocka av vartefter man skaffat sig det.
 
Det ska jag göra nu!
Och även en lista på vad som skall packas i BB-väskan.
 
♥ Vi längtar efter dig lille tuss! ♥
Smiley

Kommentarer
Postat av: Fanny Palsander

Gud vad söta barn du har!!

2014-03-03 @ 21:57:48
URL: http://fannypalsander.se
Postat av: Linda - 3 barns tvillingmamma

Hej.
Måste fråga, hur är det när ni åker å handlar kläder?! Mina tvillingar är all over the place och gör allt annars trots att jag säger till dom. Dina använder väl inte heller vagn längre. Inte konstigt att jag handlar på nätet istället, hihi! Man blir hur helt slut i kroppen efter en runda i en klädaffär... Hihi

Svar: Hej! :)Jag brukar handla när dem är på dagis (eller på nätet som du) , och just den här dagen hade jag bara tjejerna med mig och gick bara till 2 affärer :) Tjejerna gillar det, inte grabbarna! :/
Me & My Baby Dolls

2014-03-04 @ 05:42:51
URL: http://Http://lindabt.blogg.se
Postat av: Greta

Vad kul att Olivia och Vanessa gör samma min på första bilden :) Supersöta ungar du har!!

2014-03-04 @ 23:07:09
Postat av: Carro

Hej!

En fråga till dig som har erfarenhet av att köpa bebiskläder. Hur vet man vilken storlek man ska köpa på de första kläderna? Alltså dem som man tar med sig när man åker för att föda.

2014-03-05 @ 02:42:31
URL: http://carroshus.blogg.se
Postat av: Linda 3barns tvillingmamma

Hihi, då är det iaf inte bara jag som tycker det är jobbigt att handla i affärer. Ha en fin dag!

2014-03-05 @ 06:05:40
URL: http://lindat.blogg.se
Postat av: Rebecka Karlsson

Har tittat in förut men inte gjort avtryck. Jag verkligen älskar att du är så ung, så många barn och snart ett till!?? En fantastisk mamma som verkligen vill deras bästa.

Själv är jag endast 17, (18år i maj) och älskar barn! Så att följa din blogg gör en verkligen motiverad till framtida familjelivet som väntar en. Så himla fina barn och fin familj - fantastiskt<3

Kram

2014-03-05 @ 09:00:04
URL: http://justjumping.blogg.se
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback