Plötsligt var vi bara där.

Jisses vad jag ligger efter med inläggen! 
Nu ska jag bjuda på lite bilder från dagarna som vart.
 
Vi var ute och lekte vid dagis en kväll och efter ett tag hörde vi en massa applåder och trummor från skolan som ligger precis bredvid. Bling! (<--- ehh... bling??.. ) Jag kom på att det är nu Emma och Felicia (mina syskonbarn som går i samma klass) hade uppvisningar där i skolan!
Så vi gick dit för att kolla och vi hade precis missat Felicia sjunga.
 
Min svägerska Anna, barnens kusin Emma och mina 5 ♥
(såklart hittade Danilo till sin kärlek Anna direkt...)
 
Det var tipsrunda på skolan och så fick man gå in i klassrummen och titta på bilder och göra uppgifter.
 
Sen var det dags för Emmas grupp att sjunga.
Min lilla lilla Emma... plötsligt så stor. Hon var så nervös inför uppträdandet, men dom var jätte diktiga, alla tjejerna.
 
(Jag fick sudda ut de andra barnens ansikten, har inte frågat deras föräldrars tillstånd att lägga ut bilderna.)
 
Min bror Stefu med Olivia
 
Nicole & Vanessa var mäkta imponerade av att tjejerna sjöng, det skulle dom också göra när dom blir stora, sa dem.
Danilo & Jonathan drog iväg och lekte i lekparken bakom oss.
 
Nicole med sin Gudfar Patrik (syrrans ex)
 
Skorna på fel fot (igen) ser jag nu...
 
Vi har några linslusar i familjen Smiley (this one is my sister ;))
 
Jätte kul kväll, roligt när det blir så spontant.  =)
 
Idag är det alltså lördag. Eller...?
Jag är helt förvirrad med dagarna nu förtiden. Jag har ingen aning om vilken dag det är eller ens vad klockan är på dagarna. Det rullar bara på. Nu är det iaf lördag och vi ska iväg till Fittja snart för barnens kusin Sergio fyller 18 år.
Fest och kalas jämt, haha...
 
Följ mig på instagram så bjuder jag er på några sneakpeaks under dagen!
mybabydolls heter jag där Smiley
 
Nu ska jag fortsätta med mina inlägg medans jag har tid! (Olivia sover)

Kommentarer
Postat av: Therese

Wihoo min dotter är med på din blogg 😉

Svar: :-) Jag glömde fråga dig om lov att hon syns, därför var jag tvungen att pixla bolden :-/
Me & My 6 Baby Dolls

2014-06-07 @ 18:17:18
Postat av: Therese

För mig är det inga problem 😉

Svar: Va bra, då vet jag det till nästa gång ;)
Me & My 6 Baby Dolls

2014-06-07 @ 22:33:41
Postat av: Johanna

Vad fina killarna är i sitt hår! Klipp inte av det, så fint på killar med lite mer hår! :)

2014-06-09 @ 10:53:55
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback