Nicoles rum

Nu har ni fått se en glimt av Danilo & Jonathans rum så nu får ni följa med till Nicoles rum också, det var helt okey för hennes del, sa hon Smiley
 
Hennes rum är den minsta i lägenheten och jätte svår att möblera efetrsom den är avlång. Jag tyckte nog att det var bättre möblerat sist, men hon ville ha lite ommöblering så det fick bli såhär.
 
Jag ville ha sängen under fönstret sådär som jag möblerade till Vanessa, men den fick inte plats. jag som trodde att Nicole & Vanessas rum var exakt lika stora...
 
Vi tänkte köpa en miniloftsäng till henne så hon får lite mer yta. Och så ska hon få ett skrivbord innan skolan börjar (6-års verksamhete), så då får möblerna flytta på sig igen.
Kanske byta möbler med syskonen så att det blir mer plats här inne.
Men som sagt- möblerna får stå såhär nu tills vidare. ♥
 
...Fortsättningen på rummen följer ...;)

Kommentarer
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback