Migrän?

Jag ligger här på soffan med huvudvärk som vägrar ge med sig! Misstänker migrän eftersom det gör så förbaskat ont, och vid näsan och t om hela käken. Ljuset får mitt huvud att sprängas.
Jag får migrän lite då och då, kanske 2 gånger per månad. Mer än alvedon får jag inte ta då jag ammar! Bara att stå ut. det är lite bättre nu än på förmiddan iaf.
 
Olivia är gnällig och klagar "Mammmma!" hela tiden. Hon skulle nog slockna på direkten om jag la henne nu, men så skulle vi hamna i en ond cirkel och hon skulle vara vaken på natten igen.... Och Kevin han vill inte sova alls.
 
Jag, Olivia & Kevin mötte upp Mummu & Puua och järngänget när dem kom hem från Farsta.
Puua bjöd på lunch på Sibylla. Kiitos Puua ♥
 
Det är inget väder att vara ute och leka tyckte jag, spciellt inte med mitt huvudvärk. Men det blåser jäkligt kallt också.
Olivia tog hinkarna och spadarna under vagnen direkt när hon fick tillfälle som hon alltid gör. Hon är redo ifall det skulle dyka upp en sandlåda eller bara lite grus att baka med.
 
Vi kollar på The Hook på Jonathans begäran.
Varenda gång vi äter på Sibylla så väljer han den filmen att ta hem. (På Funbox ingår en valfri leksak) Jag tror att han har 4 såna filmer redan, och han tröttnar aldrig, fast det är på engelska.
 
 Olivia drar hit en massa leksaker... Hon hämtade en sjungande barbie från nicoles rum, sen slängde hon iväg den och nu tog hon hit Danilos helikopter...
 
De där pärlorna runt halsen valde hon i sin Fun box...
 
Ännu en härlig syskonbild, denna gång på mina två minsta hjärtan. ♥
 
Nu ringde Andres, han är på väg hem. Dags att sätta på badvatten och ordna med middan då.
Om man bara visste vad man ska äta idag...
Alltid samma dilemma.

Kommentarer
Postat av: Elin

Hej! Otroligt rolig blogg att kika in på för mig som är blivande mamma...du har ju en hel del erfarenhet av familjelivet :-)

2014-06-17 @ 18:55:10
URL: http://missscandinavia.blogg.se
Postat av: Mona

Åh fy för migrän! Lider själv av det. Hoppas att det ger med sig snart och att du får en fin kväll! Kram

2014-06-17 @ 18:58:20
URL: http://mammatilllillae.blogg.se
Postat av: Ellah

Man dör ju söthetsdöden när man ser lilla Kevin:)
Hoppas huvudvärken ger med sej! Så otroligt mycket hjälp du får av dina föräldrar, kan tänka mej att de mer än gärna umgås med sina fina barnbarn.:)

2014-06-17 @ 19:40:53
Postat av: Marie

Oh hua för migrän, har min sambo ibland, vet hur han kan må, hoppas att du mår bättre nu

2014-06-17 @ 20:46:18
URL: http://myflowergirl.blogg.se
Postat av: Ebba

Är så impad av barnen och framförallt lilla Olivia som verkar låta bli era ljuslyktor och annat fint som ni har framme. Hur gör ni för och lyckas med det? Vårt barn i samma ålder som Olivia fingrar på allt så vi måste lyfta bort det mesta. Lite trist men det går ju över som tur är. :-)

Svar: Jag vet inte hur vi lyckats, men om hon är där och fingrar så säger vi nej och till slut har det väl gått in ;) Hihi
Me & My 6 Baby Dolls

2014-06-17 @ 20:52:56
Postat av: corneliaeriksson.blogg.se

Jobbigt med migrän! Hoppas att det ger med sig :)

2014-06-17 @ 22:09:31
URL: http://corneliaeriksson.blogg.se/
Postat av: Ida en 16 årig tjej

Men gud vad sötsak sista bilden var! Krya på dig <3
Kram <3

2014-06-17 @ 23:43:40
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback