Grillat och badminton

Jag skrev det här inlägget igår och tidsinställde den, men till helt fel dag, haha...
 
I fredags var vi och grillade hemma hos mina föräldrar med brorsan och hans familj. ♥
Först var vi och handlade och barnen fick köpa lite lördagsgodis för sina egna pengar.
 
Olivia var jätte lycklig när hon fick sin egen påse i handen. Jag hade lagt några smågodisar där som hon kunde äta. Hon tog sitt godis på en biltur...
När hon gick sen så föll hennes godisar ut en efter en, tills hon inte hade några kvar, haha..
 
Älskar att grilla på somrarna. Vi hade köpt kött men eftersom Puua tog fram korv så åt barnen det istället...
 
(Kevin nöjde sig dock med sin mjölk) Ser att hans kläder börjar bli lite små... dags att plocka bort de minsta babykläderna (strl 50) ur hans lådor.. Smiley
 
Olivia, Emma & Vanessa
 
Kvällen spenderades där, så mysigt för barnen att kunna springa ut och in och leka fritt ute med cyklar och bilar, gatukritor och såpbubblor, plocka blommor osv. På somrarna önskar jag lite extra att vi bodde i hus.
 
En stor nyhet är att min bror Stefu med familj har köpt hus! Alldeles i närheten av oss! Wohooo!!! Gissa vart vi kommer att hänga i sommar? Hahaha.. jag är sååå glad för deras skull! Äntligen slår denna dröm in! ♥
Och precis där jag också ville bo. ♥ (Stefu, olen tosi ylpeä sinusta!)
 
Jag och min brorsson (och gudson) Sebastian spelade badminton. Jätte bra träning, jag har alltid älskat spela badminton. Dock så fuskade han med poängen så egentligen vann jag? SmileyEller nåt ;)
 
Vanessa var bollkallen och sprang som en yr höna hit och dit Smiley
Och Olivia ville testa spela också, men hennes rack flög som "bollen"...
 
På kvällen gick vi hem, badade, jag tände lite ljus och så låg vi och tittade på TV innan alla somnade en efter en.
Jag vill ha mera långa sommarkvällar att umgås med, hela familjen! ♥

Kommentarer
Postat av: Veronica

Vilken härlig dag :)

2014-06-08 @ 13:49:49
URL: http://wallgrenveronica.blogg.se
Postat av: Ebba

Nu blir man ju nyfiken var de köpt hus någonstans eftersom du skriver att du själv vill bo där. Är det nåt du kan/får berätta för dem? :-) sen undrar jag vad ni brukar ge Olivia för godis? Tips tack, då jag har barn i samma ålder som jag ger russin till när den större får godis. Men den lilla börjar ledsna och vill också ha godis.... :-) Tack för en fin blogg.

Svar: Dom har köpt hus här nära oss, över gatan bara :) (Handen) Olivia får små godisar, som hon kan äta utan att vi behöver vara rädda att det fastnar i halsen. Kan fota nästa gång ;)
Me & My 6 Baby Dolls

2014-06-08 @ 18:41:15
Postat av: Alexandra

Ni är så härliga :)

2014-06-08 @ 21:19:09
Postat av: nina

Dere har det alltid så koselig(mysigt.)!

Flott familie dere er:)

2014-06-08 @ 22:10:22
URL: http://mammantiljessica.blogg.no
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback