Filip & Fredrik & Play in the Shade

Häromdagen blev jag kontaktad av Filip och Fredriks redaktion för lite hjälp till deras nya program.
Det känns inte så aktuellt för mig & Andres-  Smiley men någon av er fina läsare kanske är intresserade?
 
"Jag heter Camilla och jobbar med castingen för ett nytt Tv - program med Filip och Fredrik för kanal 5. Vi söker par som kan ha konkreta problem i sin relation eller helt enkelt bara vill liva upp sin kärleksrelation.

Vår folkkära programledarduo kommer att flytta hem till paret under en veckas tid och ha i uppgift att försöka liva upp relationen.  Det är ett varmt och seriöst relationsprogram där fokusen ligger på att hitta tillbaks till nyförälskelsen. 

Programserien görs med största respekt och omsorg om paren som deltar. Tanken är att inspirera tv-tittaren att själv reflektera över sina relationer och att även belysa det allmänmänskliga i alla relationsproblem, oavsett hur de ser ut hos det enskilda paret. Jag letar med ljus och lykta efter tips på par, och tänkte höra med dig som bloggar och verkar känna mycket folk om du eller någon annan eldsjäl kanske vet något par som skulle passa? :) Vore så underbart om du ville hjälpa mig!  Vänliga hälsningar, Camilla"

 

Låter detta som någonting för er så kontakta Camilla på [email protected]

 

Fick också ett annat mail som jag tänkte ta upp med er här på bloggen:

 

"Vi på kommunikationsbyrån Volontaire jobbar just nu tillsammans med Cancerfonden med en kampanj för att minska risken för hudcancer i Sverige. För att lyckas behöver vi din hjälp med att nå ut med budskapet.

Antalet fall av hudcancerformen malignt melanom har fördubblats i Sverige sedan år 2000. Det beror bland annat på att många glömmer att skydda sig mot solen i vardagen, speciellt mitt på dagen, mellan kl 11 och 15. Därför har vi dragit igång ett pilotprojekt som vi kallar Play in the Shade – världens första skuggfotbollsplan, där linjerna ritas upp av solen.  Vi vill helt enkelt locka till rörelse i skuggan i stället för stillasittande i solen mitt på dagen. Du kan läsa mer om projektet på www.cancerfonden.se/playintheshade

Projektet äger rum i Hagaparken i Stockholm nu på måndag den 16 juni kl 11.00-15:00, nära Haga Forum. Vi skulle uppskatta om du antingen vill vara med på plats, eller berätta om projektet i ditt nätverk. På så sätt blir du en del av den viktiga kampen mot hudcancer."

 

 

Det var några av mailen jag går igenom just nu och tänkte att det var värt att dela mig sig såhär på en lugn söndag ;)
 

Olivia ligger och sover så jag passar på att uträtta något framför datorn, för som sagt är det lite svårt med det när hon är vaken och vill sitta med mig. Inte i min famn, utan precis 3 cm från skärmen gärna...

Är det inte konstigt det där... om jag skulle sätta mig på soffan skulle hon nog inte bry sig, men så fort jag sätter mig här och knappar framför datorn så ska hon komma.

 

Jonathan, Danilo & Vanessa kom precis hem med Andres, dom var iväg och "jobbade" i några timmar.

Nicole velade fram och tillbaka om hon skulle med dem eller inte, klädde på sig skorna och allt för att sedan ångra sig.

Senare ringde Puua och hon följde med honom och Sebastian till Handen C. Undra om dom skulle shoppa eller något :) Puua har blivit värsta shopparen!

 

Jag måste förbi lill-ica och skicka tillbaka den där badrumsmattan som jag beställde förut... åh och suck.

 

Nu fortsätter jag med mailen. Hur många som helst att gå igenom... :/

 

Ha en fortsatt trevlig söndag peeps!


Kommentarer
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback