En liten paus...

Vilken känsla att komma ut hit till stugorna! ❤ Vet ni hur länge jag väntat på den här tiden, att få komma hit och leva det här avslappnade livet. 
Vilken rikedom för barnen. Vädret är inte den bästa, det är ganska kallt faktiskt. Men det regnar åtminstone inte!

Jag har paxat syrrans "gäststuga" här på tomten som vi bor i när vi kommer hit. Den är jätte liten, bara ett rum men vi har allt vi kan tänkas behöva såsom kyl/frys, micro och sånt som behövs.
Och vi sover ju bara där, resten av tiden är vi ute.

Barnen dom hoppar studsmatta för fullt. Det är nog det bästa ❤ T om Olivia är med och studsar :)

Näe nu fortsätter jag med firandet, jag skriver mer när det är dags för att natta Olivia. Hon har inte sovit nånting alls idag så hon lär somna fort sen!




Kommentarer
Postat av: Ann-sofie

Gud vilka fina bilder,ni ser ut att ha det jättemysigt! Vad fint din syster gjort i stugan! Trevlig midsommar!

2014-06-21 @ 00:03:57
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback