En lekfull måndag

Ny vecka har rullat igång!
3 dagar kvar till Vanessas 5-årsdag, såå som hon längtat! ♥
Imorgon blir en jobbig dag. Det är begravning för våran barndomsvän/familjevän Saija. Så himla tragiskt och orättvist på alla sätt! Jag vet inte om jag fattat att det är sant ännu...
 
Imorgon har också Nicole och Vanessa tid hos ögonläkaren i St:Eriks.
 
Denna förmiddag har varit lugn. Barnen har lekt fint på olika håll. Nu ligger Olivia och sover och då ville järngänget äta frukt och titta på film- Croodarna.
 
Nicole lekte med alla småhus och gubbar...
Då ville Vanessa också göra det, men hon ville leka med Kevin :)
 
Danilo & Jonathan har lekt med bilar, Olivia har jagat dem...
 
Jag har en hel lista med saker som jag skulle ta tag i idag, dags att sätta igång då tror jag...
Måste beställa personbevis och hämta ut paket och handla och tvätta och tömma dismaskinen och skicka mail och... ni hör ju. Men istället sitter jag här :) Det är roligast! Smiley
 
Jag har en del att göra med bloggen också, men bytet till det nya bloggportalen är ju inte klart ännu....
 
Idag kommer det upp en tävling här på bloggen, ni får tävla om att vinna en väggdekor till värde av 400 kr, var med på den vettja!
Håll utkik ikväll ;)

Kommentarer
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback