Första tanden är lös!

Nu har det äntligen hänt!
(Ni som följer mig på instagram (mybabydolls) fick nyheten redan igårkväll.)

Nicole har ÄNTLIGEN upptäckt att hon har en tand lös!!
Så som hon väntat och längtat när alla hennes kusiner tappat sina tänder.
 Smiley
Igår sprang en överlycklig och stolt tjej till mig och sa att NU minsann är en tand lös och jag såg direkt att denna gång var det sant- det var en liten glipa där som inte funnits förut och visst var en tand i "undervåningen" som vi säger lös!
 
 Smiley
Hon var så superduper lycklig att hon inte visste vart hon skulle ta vägen!
Nicole ville direkt att jag skulle skicka bilden och berätta för en massa nära och kära om det den stora nyheten och så fårt mobilen plingade till så frågade hon glatt vad dom har skrivit. ❤
 
Våran lilla docka håller på och blir stor....
👀😳😖
 
Hoppas bara att hon inte tappar den alltför fort då hon ska iväg på fotografering imorgon, dom har nog inte förväntat sig en tandlös tjej, haha...
 
Lillsyrran Vanessa tjurade sen i en timme för hon också vill ha en tand lös.
Inga förklaringar tycktes hjälpa, allt är bara så "orättvist!" Smiley
 

Kommentarer
Postat av: Tyglina

:))) stor nyhet!!! Man är sååå stolt över sin första lösa tand... Gratta henne... Nu kan hon sjunga min tand är lös min tand är lös min tand är jätte lös :)))))

2014-02-13 @ 08:08:21
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback