Chop Chop

Häromdan åt vi på Chop Chop här i Port 73, har ni testat det?
Jag brukar jämt äta stekt ris med kyckling, cashewnötter och grönsaker- jag gillar inte starkt mat.
jag önskar att jag var lite modigare och testade en massa olika maträtter, men jag väljer alltid det som jag vet att jag tycker om. Im on the safe side medans Andres kan testa vad som helst! ;)
 
Barnen tycker att det är kul med lyckokakan som man får efter maten, där det står en spådom.
 
Jag filmade en jätte rolig klipp när Olivia och Nicole smakade på lime, ska försöka få in den här sen!

Kommentarer
Postat av: G I N A ~

så söta! :)

2014-02-13 @ 19:54:38
URL: http://kissen.se
Postat av: Helena H

Såg riktigt gott ut iaf. :) Är också dålig på att testa nya saker/maträtter. På vår lilla kvartersbutik brukar de "mobba" mig och försöka få mig att köpa nått nytt ist för det vanliga. Hihi :)

2014-02-13 @ 22:06:04
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback