Changes

Igår hade vi en mysig dag.
Jag och Olivia hängde med Andres hela dagen. Först var vi iväg på några ärenden på morgonen, sen åkte vi med på Andres jobbgrejer, dom förbereder inför ett nytt jobb så vi åkte och hämtade släp, fyllde & tömde släp, lämnade släp, satt lite fast i köer, hälsade på brorsan Toni på hans jobb, åt lunchbuffé.... Nu tänker ni kanske- boooring, men tvärtom!
Jag fick egentid med Andres. Visserligen var Snuttis med, men hon sov i baksätet- så vi hann prata en himla massa om allting. det kändes som att det var alldeles för länge sen vi faktiskt pratade om annat än bara barnen och vardags snack.
 
Min bror Tonis office :)
 
Olivia åt buffémat med oss. Och hon åt allt som vi åt, vi mosade det bara med gaffeln först lite. Våran stora tjej.
Och hon testade med att äta med skeden själv också. Gick sådär.
 
På kvällen gick vi och åt middag tillsammans på Valla Värdshus med Mummu, Puua, syrran och Felicia.
Tyvärr är det sjukstuga hos min bror så dem kunde inte komma.
 
 
Jag funderar på att flytta. Ja- flytta bloggen alltså.
Jag kollar runt på olika portal, men kan inte bestämma mig. (Jag vill absolut inte ha på Blogspot, så mycket vet jag.)
Smiley
Har ni några tips på vart bloggen kan växa så tar jag gärna emot tips.
Håller på och mailar med några, men ingen svarar.
Jag vill ju "flytta" med hela bloggen och inte bara börja om på nytt någon annanstans.
 
Ja justja! Det är en annan häftig ändring på gång här också, men för att göra det lite spännande så tänkte jag ge er några ledtrådar först. Är ni med?
 
Första ledtråden kommer ikväll.

Smiley

Kommentarer
Postat av: Anonym

fnissar lite. Tänk att man kan få vänner där. Bara för att man råkade lägga upp precis samtidigt, haha. Kul och anorlunda ;)

Jodå, mår väl bra antar jag. Hoppas du gör det också.

Ja, hänger på. Såklart, ska följa :)

kram nilla

2013-11-01 @ 16:05:47
URL: http://ekdungen.blogspot.com
Postat av: Greta

Mama eller loppi!

Svar: Tack! Ska kolla upp!
Me & My Baby Dolls

2013-11-01 @ 16:27:56
Postat av: Tyglina

Och nu är det väl kväll :)????!!!!

Svar: Thihihi :)
Me & My Baby Dolls

2013-11-01 @ 18:55:13
Postat av: Ann-Sofie

Spännande, nyfiken i en strut blir jag! :)

2013-11-01 @ 19:51:44
Postat av: Diana laurila

Vimedbarn kanske e en sida för dig att ha blogg på :)

2013-11-01 @ 20:22:57
URL: http://dianisen.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hon är för söt den där lilla trollungen!! Hur många besökare har du ca dagligen på bloggen? /en nyfiken en som läser varje dag ;)

2013-11-01 @ 20:28:16
Postat av: Carina Widell

Ja Mama eller Loppi tänkte jag också föreslå, plus att du också hade platsat på Modernmom där Laila Bagge och Pernilla Wahlgren. Läser din blogg varje dag, den är jättebra.

2013-11-01 @ 21:01:05
Postat av: Johanna

Vimedbarn.se

2013-11-01 @ 21:38:45
Postat av: nina

Om du bytter bloggadresse så må du si i fra,elsker bloggen din og er innom hver dag!!

2013-11-01 @ 21:57:05
URL: http://mammantiljessica.blogg.no
Postat av: Vera

Jag flyttade min gamla blogspot- blogg till Wordpress, med eget domännamn och valde Loopia som webbhotell. Är mycket nöjd! :)

2013-11-01 @ 22:07:57
URL: http://veramedflera.nu
Postat av: Anonym

finns en portal som heter ''vimedbarn'', passar väl dig som har barn?:) man får bra erbjudanden och goodiebags hem till ungarna!

2013-11-02 @ 00:46:57
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback