Lördag!

Shoo!
Idag har vi vart och hälsat på min morbror Lasse och kusin Jon i Skarpnäck.
Sen har vi bara hunnit handla och äta sen lunch, så grabbarnas vila fick skjutas upp lite.

Igårkväll monterade Andres upp Danilo och Jonathans sängar, och första natten gick super! Inte en enda gång har dom smitit iväg. I am amazed.
Jag hann dock inte möblera om i deras rum, förräns i dag- förmiddag. Jonathans möblering har jag inte börjat med ännu, det finns liksom inte så många alternativ till vad som kan funka, rummet är lite avlångt.
Det är den där klädbyrån som förstör mina planer hela tiden... Och det finns ingen annan plats för den än just i Jonathans rum.
Well, well, jag kommer nog på nånting.
Väntar tills han har vaknat innan jag går in och fixar ;-).

Spjälsängarna monterade jag ner igårkväll, nu ligger lilla bebisens spjälsäng under våran säng och väntar på den nya familjemedlemmen. Den andra sängen ska ner till källaren med några fler grejer som jag tagit fram.

Ute faller regnet och det skulle det göra ända till imorgon eftermiddag.
Mys-väder hemma med andra ord. Tända massa ljus och bara vara... Det har sin charm det också.

Här får ni en bild på Danilos rum, på kvällen kommer Jonathans rum också upp.

Ha det jätte bra och ta hand om varandra!:-*
Kramar/Satu


Kommentarer
Postat av: Karolina Nordling

Va fint de blev! 😃

2012-09-22 @ 17:21:59
URL: http://karolinanordling.com
Postat av: Monica

Måste vara drömsängen för en liten kille!

2012-09-22 @ 17:34:21
Postat av: Emma

De blev ju fint:) Förstår att dem är glada över sängarna , men var dem inte dyra? Hoppas järn värdet ser bra ut nästa vecka så du slipper ta dem i tablettform.
kram

2012-09-22 @ 18:39:38
URL: http://www.mammatillbenjamin.blogg.se
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback