Söndag & Farsdag

Hej måndag!
Igår var det som de flesta av er vet farsdag.
 
Vi var på presentjakt, vilket var lättare sagt än gjort. HUR svårt kan det vara att köpa en farsdag present? 
När man väl är ute och letar så hittar man inget men när man inte letar så finns det tusentals saker som man kommer på att "det här" skulle han tycka om!
 
Vi köpte lite smått och gott till Andres, varma arbetshandskar, en 1 ½ l glas (han klagar jämt att vi inte har stora glas att dricka vatten ur) samt en gosig och vartm filt (som alla förutom han själv paxade igår...).
 
Till min egen pappa, som de flesta av er känner som "Puua", men egentligen heter han Raine köpte vi en massa choklad, som Jonathan och Danilo åt när vi var där på fika...
Andres valde något till sin pappa också, men jag skriver inget här iall han inte hunnit få dom idag...
 
Annars tog vi det lungt, förutom att vi spenderade lång tid på Port73 för att leta efter presenter. Träffade på söta Emma (min brorsdotter) där också som följde med oss hem. När grabbarna hade vaknat gick vi till Mummu och Puua för farsdag fika. Där var redan brorsan med barnen samt syrran barn. Fullt hus med andra ord när vi kom.
 
Vanessa vid fika bordet
 
Brorsan med Danilo.
(Grattis Stefu till din första iPhone! Nu kan man skicka bilder till dig också )
Faktiskt så var det första gången jag höll i en iPhone 5, den var jätte fin, och mycket lättare än min 4 S.
 
 
Vill avsluta detta inlägg med att säga GRATTIS till Andres som är den bästa Pappan till våra barn, jag och barnen är så lyckligt lottade som har dig . Tack för allt du är och allt du gör för oss.
VI ÄLSKAR DIG!
 
Och grattis till min egen Pappa också. Tack för att Du alltid finns där för oss och hjälper oss med allt som bara du kan.
Du är världens bästa Puua!
 
Grattis till Abuelo och alla pappor där ute!
 
 
Nu ska jag sätta mig ner och vika in den där enorma tvättbergen som jag slängt på golvet....
Och mer är på väg då jag byter allas sängkläder idag.
Jag TAR det lungt, nu om inte förut har jag förstått att jag måste, jag verkligen måste ta det lungt.
Men att sitta och vika tvätt borde inte vara så ansträngande...?
 
Kommer tillbaka med massor av inlägg snart !
 
Ha en fin måndag!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Lotta, klädtokig småbarnsmamma!!

Jättesvårt! Särskilt här där kläder inte är nåt som behövs? ;-)

2012-11-12 @ 12:26:55
URL: http://lillgrodanskrypin.blogg.se
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback