Vigsel ;)

Medans jag ändå väntar på att Andres ska komma hem och på att jag får ta fram godispåsen som han köpte till mig idag och kolla på film så passar jag på att berätta att igår när vi höll Mummu sällskap när hon var barnvakt hos Felicia & Dewin så gifte Danilo sig!
Jodå, med Emma!

Hela gänget sysslade och pysslade med något inne på Felicias rum ett bra tag, sen kom dom ut, utklädda och redo för bröllop.
Jahop.

Brudtärnorna på plats.


Kockisen var inte så jätte intresserad av annat än godis han höll i handen.


En blöt och kladdig puss bjöd han på ändå!


Och sedan stundade ett till bröllop. Brorsan Jonathan skulle gifta sig med Felicia.
Återigen var brudtärnorna på plats....


Bruden Felicia


Brudgummen hos sin Mummu.
Han var inte heller så intresserad och han svarade inte när han fick frågan om han tar Felicia till sin fru.
Då sa jag till sist: Vem tar Felicia?" och då räckte han upp handen och ropade "Jaaaag!"
Haha, det funkar varje gång...  Bara man tar med "VEM?" i en fråga så svarar båda grabbarna: "Jaaaaag!" (eller "määää!") och räcker upp händerna.



När det var dags för valsen så fick Vanessa hoppa in.




Haha, allt vad dessa ungar hittar då på...!


Kommentarer
Postat av: Helena

Vilken härlig fantasi de har, bröllop med smågrabbarna. Så gulligt! :)

2012-01-09 @ 00:33:49
Postat av: Karolina Nordling

Vad roliga de är!!!

2012-01-09 @ 06:28:02
URL: http://Www.karolinanordling.com
Postat av: Emelie - Mamma till Dewin & Wilton

Sv: Jag får frågan flera gånger i veckan bara frö jag har sagt att jag tycker det är kul med barn och att jag skulle kunna tänka mig en liten till sen längre fram när dom här barnen har vuxit till sig lite! Men det är ju ingen som säger att det kommer bli så! :)

Kan tänka mig du oxå får frågan en hel del eftersom du har 4 barn!



Hur mår ni annars då? Går dina barn på dagis?

2012-01-09 @ 08:37:36
URL: http://mammaemzii.blogg.se/
Postat av: Kitte, mamma till Nicole & tvilling gravid

Hej. jag googla lite och hitta en bild på en tvilling vagn som hade en extra sits bredvid som ett äldre syskon kunde åka på.. så tryckte på bilden och hamna på din blogg..



Har en 1½ årig dotter och väntar två pojkar, är i vecka 24.

jag hade hemskt gärna velat veta vad vagnen och sitsen heter, VAR kan man köpa det??.. Alla affärer jag besöker rycker på axlarna och jag känner mig helt vilsen med vagn frågan då jag tycker min dotter har rätt att få åka även när hon får syskon.



Hoppas du vill svara. MVH Kitte

2012-01-09 @ 20:55:36
Postat av: Melissa - Mamma Till Vincent&Linus

nemen gud så söta dom är =)

ja kommer ihåg när ja va liten å lekte sånt :P

2012-01-09 @ 23:02:40
URL: http://www.melissasprinsar.com/
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback