Onsdag :)

Hellooo onsdag!
Värken i min rygg/ben har blivit värre. Vaknade t om på natten för att det gjorde så ont, så Andres kom med en alvedon till mig. Det känns som kraftig växtvärk i benen, som strålar sig upp till ryggen... Eller som, ni vet när man ska stretcha, när man sitter med benen rakt och försöker nå knäna med huvudet (? does it make sence?) Men så känns det hela tiden!

Så fort vi vaknade hoppade vi alla i badet, det hjälpte mot värken litegrann.
Puua kom hit innan 9 så att jag kunde lämna Nicole på dagis, utan att behöva ta med mig alla snorungar här hemma. Underlättar enormt!
Sen har han vart kvar här ända tills nu. Han har lyssnat på Rölli med grabbarna, jag har bakat med lera med vanessa, och så har jag hunnit med att dammsuga och moppa golven också!

Puua ville så gärna lägga grabbarna idag, så han fick det. Danilo somnade med en gång, men Jonathan ligger fortfarande och ropar på Puua, trots att han gått hem... Han har kastat alla sina mjukis djur på golvet som hänger vid spjälkanten... nothing new.
Vanessa tittar på Playhouse Disney igen och jag ska nog göra henne sällskap, så fort Jonathan ger upp bara..

Konstigt det här, eller konstigt och konstigt, men nu de senaste dagarna när Andres har vart hemifrån har jag saknat honom otroligt mycket. Samma sak nu, jag saknar honom. Jätte mycket, som om det trycker på i hjärtat...? Hmm... Hoppas att han kommer hem snart.


Lite blandade bilder från helgen:

Denna Blunder hatt är väldigt populär! :)


Fika hos Mummu och Puua


Bessa älskar att leka med lera...


Fredag kväll:
Mummu, Puua, Moster Karo och Peter kom förbi på pizza :)

Bessa med Moster


Bus på soffan :)


Mummu gjorde jätte fina flätor på tjejerna :)



Ååh, att Jonathan inte kan ge upp! Han ligger fortfarande och pratar för sig själv i rummet...
Blir nog ingen vila idag för min del. Kanske lika bra, så virrig som jag var igår efter middagsvilat! Hahaha...
Jag hämtar nog en kopp kaffe till och håller Bessa lite sällskap....

P.S Krya på dig Mummu!
(Hon är heeelt täppt i lungorna, och har värsta hostan, stackarn)


Kommentarer
Postat av: Emzi - Mamma till Dewin & Wilton & Bebis i magen

Vad du och din syster är lika! :)



Jag tänkte höra med dig igen vart man kan köpa den där sidovagnen som ni hade till eran syskonvagn? Är väldigt intresserad av en sådan, men hittar den inte nånstans! :) Kram

2012-02-15 @ 15:44:00
URL: http://mammaemzii.blogg.se/
Postat av: erika

Verkar som du har Ischiasnerven i kläm. Har du sträckt dig kanske? Värme och massage kan hjälpa. Mne var uppmärksam så att du inte fått början till diskbråck. Kramar till er!

2012-02-15 @ 16:10:06
URL: http://lillaica.blogg.se/
Postat av: mummu

Hoppas att du är bätre,det är inte roligt att ha ont iryggen,eller att det drar till bena.Ta det lungt,ring till pua hur det blir imon.Rakastan Hoppas benicilinet o cortison tab,+slämlösande + hostmedicin, o inhalatorn hjälper,en har jag inte sätt nån bätring,har ätit 3 dagar på dem.Kyllä se siitä.

2012-02-15 @ 19:51:42
Postat av: Ullis

Hej. Det låter som att du har fått Ischias.

2012-02-15 @ 21:38:52
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback